دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1397 - 08:47
بازی‌های آسیایی جاکارتا؛

تکواندوکار کره‌ای حریف رجبی در راند طلایی نشد/ پوراسماعیل حذف شد

تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم کشورمان درنخستین دیدارخود به مصاف نماینده کره‌جنوبی رفت و در راند طلایی حریفش را مغلوب کرد.
کد خبر : 305562

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در سومین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا در گروه مردان، سعید رجبی در وزن 80+ کیلوگرم در نخستین دیدار به مصاف «وان لی» از کره‌جنوبی رفت.


در راند اول این دیدار رجبی با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد، در راند دوم نیز نتیجه 3 بر 2 به سود نماینده کشورمان به پایان رسید و راند سوم نیز 3 بر 3 مساوی به پایان رسید تا کار به راند طلایی بکشد و در این راند هوگوپوش کشورمان با کسب اولین امتیاز برنده این دیدار شد و به مرحله بعدی راه یافت.


همچنین امروز در ادامه مسابقات و در وزن 67 + کیلوگرم زهرا پوراسماعیل به مصاف نماینده ازبکستان رفت و این دیدار را 6 بر 3 به حریفش باخت و حذف شد.


در وزن 57- کیلوگرم و در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز پریسا جوادی به مصاف حریفی از قزاقستان رفت و این دیدار با نتیجه 15 بر 10 به سود تولپبرگنوا پایان یافت.


تیم تکواندو ایران تاکنون در بخش پومسه به دو مدال نقره توسط کوروش بختیار و مرجان سلحشوری دست یافته است و عاشورزاده در بخش کیوروگی برنزی شد؛ همچنین الهه شیدایی و ملیکا میرحسینی دیگر نمایندگان کشورمان با شکست مقابل حریفانشان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته