دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1394 - 12:49

منصوریان: هواداران تراکتورسازی بی نظیرند/ چرا اینجا عکس کریم باقری نیست؟

سرمربی تم فوتبال تهران گفت: قصد داریم در بازی مقابل تراکتورسازی از بازیکنان باتجربه استفاده کنیم تا تحت تاثیر جو مسابقه قرار نگیرند.
کد خبر : 30554

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمهای تراکتورسازی تبریز و نفت تهران گفت:«خیلی خوشحال هستم که در اولین بازی لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی می رویم. می‌توانم بگویم که مسائل سال گذشته فراموش شده است. دو ماه قبل هر دو تیم یک جام بزرگ را از دست دادند و دلیلش هم این بود که به دنبال بازی جوانمردانه بودیم.»


وی افزود:«به صورت کلی شناخت خوبی روی نفرات تراکتورسازی داریم. اما اطلاعات چندانی از تاکتیک تیمی این تیم نداریم. ما نیز به دلیل اینکه در جام حدفی حضور داشتیم فرصت کمی برای آماده سازی داشتیم.بنابراین سعی کردیم کارهای بدنسازی را در قالب تمرینات تاکتیکی انجام دهیم. پیش بینی می کنم در هفته چهارم و قبل از بازی با الاهلی به تکامل برسیم.»


منصوریان درباره تغییرات صورت گرفته در ترکیب نفت تهران گفت:«بازیکنان خیلی خوبی از نفت جدا شدند. اما توانستیم بازیکنان با کیفیتی را نیز جذب کنیم. هماهنگی این بازیکنان زمان می خواهد. حضور سید جلال حسینی در خط دفاعی می تواند کمک زیادی به ما کند. وی بازیکنی ملی است و شخصت بزرگی دارد. »


سرمربی نفت تهران با اشاره به تشویق بی امان تماشاگران تبریزی تصریح گرد:«نحوه تشویق تماشاگران تبریزی با شهرهای دیگر ایران تفاوت دارد. آنها به صورت پیوسته تشویق می کنند. به همین دلیل قصد داریم در این بازی از بازیکنان باتجربه استفاده کنیم تا تحت تاثیر جو مسابقه قرار نگیرند. ما اگر بتوانیم فشار هواداران تبریزی را تحمل کنیم در میادین آسیایی مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.»


منصوریان در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد:«اینجا یک سری تصاویر بازیکنان بزرگ تراکتورسازی نصب شده که در بین آنها تصویر کریم باقری وجود ندارد. برای من هم جای سوال است که چرا عکس کریم باقری نیست؟»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب