دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1397 - 07:48
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛

جدال حساس سپاهان و تراکتورسازی در اصفهان

تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی مهم‌ترین دیدار روز پایانی هفته پنجم لیگ برتر را برگزار می‌کنند.
کد خبر : 305488

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در روز پایانی هفته پنجم هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر امروز چهار دیدار برگزار می‌شود.


از ساعت 18:35 پدیده میزبان پیکان است. نماینده مشهدی لیگ برتر در سه دیدار قبلی 9 امتیاز گرفته و این هفته هم در خانه به دنبال چهارمین برد متوالی است. پیکان هم سه تساوی و یک برد دارد و با 6 امتیاز وارد این مسابقه می‌شود.


سپاهان و تراکتورسازی دیداری حساس را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌کنند. شاگردان امیر قلعه‌نویی هفته قبل همشهری‌ خود ذوب‌آهن را مغلوب کردند تا به امتیاز هشت برسند و امروز قصد دارند برابر هواداران خود 11 امتیازی شوند.


تراکتورسازی هم پس از دو تساوی و یک شکست، برابر سایپا برنده شد تا به امتیاز پنج برسد و قطعا برای باخت به اصفهان نیامده است.


سایپا که دو شکست در این فصل داشته و تنها چهار امتیاز دارد ساعت 20:15 میزبان پارس جنوبی‌جم است که هفت امتیاز دارد. علی دایی برای آنکه بتواند تیمش را از نیمه پایینی جدول جدا کند چاره‌ای جزء پیروزی برابر حریف جنوبی‌اش ندارد.


استقلال خوزستان و سپیدرود رشت هم ساعت 20:15 در ورزشگاه غدیر اهواز با هم دیدار می‌کنند. آبی‌های خوزستان سه امتیازی هستند و به دنبال کسب اولین پیروزی در این فصل هستند. در سمت دیگر زمین، سپیدرود روزهای خوشی را سپری نمی‌کند و تنها یک امتیاز از چهار بازی قبلی اندوخته‌ است.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته