دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1397 - 07:48
هفته پنجم لیگ برترفوتبال؛

آبی‌ها آماده شکستن فولاد در آزادی

تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی به دنبال برتری مقابل فولاد خوزستان است.
کد خبر : 305471

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته پنجم هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از امروز با برگزاری یک دیدار آغاز می‌شود که در آن بازی، تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی و از ساعت 20:15 به مصاف هم خواهند رفت.


آبی‌های پایتخت هفته قبل، مقابل پارس جنوبی جم اولین شکست این فصل را پذیرا شدند تا در امتیاز پنج باقی بمانند و به رده هفتم سقوط کنند.


وینفرد شفر در این فصل بازیکنان با ارزشی مثل امید ابراهیمی، مامه باباتیام، سرور جباروف و مجید حسینی را از دست داده با مصدومیت بازیکنانی چون محسن کریمی، داریوش شجاعیان و مرتضی آقاخان مواجه است. جذب الجاجی گرو، مارکوس نیومایر، مرتضی تبریزی و طارق همام نیز نتوانسته استقلال را به شرایط آرمانی قبلی بازگرداند و باید دید در دیدار امشب، آبی‌ها مقابل هواداران خود چه نمایشی را ارائه می‌کنند.


در سمت مقابل فولاد خوزستان با پیروزی که هفته قبل برابر نساجی مازندران به دست آورد، هفت امتیازی شد تا رده پنجم جدول را در اختیار بگیرد. شاگردان سیروس پورموسوی با برتری برابر استقلال 10 امتیازی می‌شوند و موقتاً در صدر جدول قرار خواهند گرفت.


برتری تیم وینفرد شفر این تیم را هشت امتیازی می‌کند و به طور موقت آنها را تا رده چهارم جدول بالا می‌آورد. باید دید آبی‌ها می‌توانند ناکامی هفته گذشته برابر پارس جنوبی را با پیروزی برابر دیگر تیم جنوبی لیگ از خاطر هواداران پاک کنند یا اینکه استقلال تجربه تلخ دیگری را پشت‌سر می‌گذارد.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته