دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1397 - 03:59
رئیس کلانتری 116 مولوی:

سوداگران مرگ در مولوی دستگیر شدند

رئیس کلانتری 116 مولوی، با اشاره به دستگیری دو توزیع‌کننده حرفه‌ای مواد مخدر در این محدوده گفت: این متهمان در حال پرسه‌زنی و توزیع موادمخدر بودند که با تلاش پلیس دستگیر شدند.
کد خبر : 305463

محمدقربان منصوری در گفتگو با خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری هنگام گشت‌زنی در محدوده خیابان مولوی، دو موتورسوار مشکوک را که در حال پرسه‌زنی بودند، مشاهده کرده و برای بررسی موضوع آنها را تحت‌نظر گرفتند، اظهار کرد: ماموران گشت انتظامی به تعقیب این دو موتورسوار پرداختند و در همان زمان مشخصات آنها را از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام گرفتند که طی آن مشخص شد هر دو از خرده‌فروشان سابقه‌دار موادمخدر هستند، که پیش از این نیز بارها دستگیر و به زندان افتاده‌اند.


این مقام انتظامی اضافه کرد: بر این اساس، ماموران به هر دو موتورسوار دستور توقف دادند اما مظنونان بدون توجه به دستور پلیس ضمن انجام حرکات مارپیچ و خطرناک تلاش کردند از دست ماموران بگریزند.


منصوری ادامه داد: این امر به تعقیب و گریز آنها منجر شد تا این‌که ماموران برای جلوگیری از وقوع خطر برای شهروندان و تصادف احتمالی، با شلیک هوایی موتورسواران را مجبور به توقف و تسلیم کردند.


کلانتر محله مولوی تصریح کرد: با توقف مظنونان، پلیس هر دو را بازداشت و به همراه موتورسیکلت‌شان به کلانتری منتقل کرد و در بازرسی از وسایل همراه آنها، 740 گرم تریاک و حشیش در بسته‌بندی‌های کوچک کشف شد.


این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازجویی‌های انجام شده هر دو متهم به جرم خود مبنی‌بر توزیع موادمخدر در محله مولوی اعتراف کرده و با تکمیل پرونده، راهی دادسرا شدند.


انتهای پیام/4039/




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته