دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1397 - 00:57
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی:

افرادی که قوانین را نقد می‌کنند، مستند علمی ارائه کنند

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که می‌خواهد قوانین را نقد کند، باید بیاید و بگوید طبق این مستند علمی نباید قانون باشد.
کد خبر : 305403

مسعود پزشکیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اعلام آمادگی جمعی از اقتصاددانان برای کمک به برون‌رفت از شرایط بد اقتصادی کشور، اظهار کرد: کسانی‌ که مدعی هستند می‌توانند در شرایط کنونی کمکی برای کشور باشند باید به صورت عملی وارد شده و به حل مشکلات کشور کمک کنند.


عضو کمیسیون بهداشت مجلس افزود: ما در کمیسیون بهداشت همواره از حضور افرادی که نسبت به مشکلات کشور دغدغه‌مند هستند، دعوت می‌کنیم.


وی با بیان اینکه تمام کسانی‌ که به مجلس می‌آیند خود از اساتید دانشگاهی هستند، گفت: از نظر علمی مثلاً در حوزه در بهداشت و درمان، شواهدی که برای چه اقدامی چه کاری انجام دهید به صورت مکتوب وجود دارد؛ بنابراین کسی که می‌خواهد قوانین را نقد کند، باید بیاید و بگوید طبق این مستند علمی نباید این قانون باشد.


نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: افرادی که معتقدند قانونی وجود دارد که از نظر علمی اشتباه است، بیایند و نظرشان را بگویند و این کاری است که باید صورت بگیرد.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته