دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1397 - 06:45
مدیرکارخانه نوآوری در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

کارخانه‌ای برای شتاب‌دهی حوزه سلامت الکترونیک/ بودجه 100 میلیونی تا 2 میلیاردی برای تیم‌ها

مدیر کارخانه نوآوری با اشاره به فعالیت این مجموعه در حوزه سلامت الکترونیک گفت: برای هر تیم بسته به ایده بین 100 میلیون تا دو میلیاردتومان درنظرگرفته شده تا به مرحله اجرایی برسند.
کد خبر : 305279

اکبر عبداللهی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درخصوص فعالیت‌های کارخانه نوآوری، اظهار کرد: این مجموعه برای شتاب‌دهی حوزه سلامت الکترونیک شکل گرفته است، هدف اصلی این است که بتواند تیم‌های کوچکی که در این حوزه فعالیت می‌کنند را ساماندهی کند.


وی افزود: این مجموعه می‌خواهد کمک کند کهتیم‌ها بتوانند نقششان را بیش از قبل در بازار سلامت کشور پررنگ کنند. مطمئنیم که با این فعالیت، هم کیفیت خدمات سلامت ارتقا پیدا می‌کند و هم هزینه‌ها کاهش چشمگیری خواهد داشت.


عبداللهی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر توانسته‌ایم 14 تیم را وارد این مجموعه کنیم و چون کمتر از یک ماه است که این واحد راهاندازی شده، پتانسیل بالایی دارد و می‌خواهیم تا پایان سال این عدد را به 25 تیم برسانیم.


وی تاکید کرد: لزوماً این تیم‌ها سابقه اجرایی نداشتند و از طریق دانشگاه‌ها و استارتاپویکندها جذب شدند. البته جذب این تیم‌ها بهصورت فراخوان عمومی نبود و بنا داریم در آینده با اعلام فراخوان، جذب تیم داشته باشیم.


مدیر کارخانه نوآوری گفت: بودجه‌ای که برای این فعالیت دیده شده، برای هر تیم بسته به ایده بین 100 میلیون تا 2 میلیارد تومان درنظرگرفته شده تا به مرحله اجرایی برسند.


انتهای پیام/4060/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته