دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1397 - 21:00
بازی‌های آسیایی جاکارتا؛

درخشش ورزشکاران ایران در روز نخست/ امید در دل کاروان ایران زنده شد

کاروان ورزشی ایران در پایان روز نخست بازی‌های آسیایی جاکارتا در مکان چهارم قرار گرفت.
کد خبر : 305238

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، روز اول بازی‌های آسیایی جاکارتا به پایان رسید و کاروان ورزشی ایران در پایان روز نخست با کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز در جایگاه چهارم این رقابت‌ها قرار گرفت.


در رقابت‌های امروز مرجان سلحشوری در رشته پومسه بانوان موفق شد اولین مدال کاروان ایران را کسب کند. سلحشوری با کسب مدال نقره این رقابت‌ها اولین چراغ را برای کاروان ورزشی ایران روشن کرد.


بعد از سلحشوری نوبت به کوروش بختیار پومسه‌کار دیگر ایران رسید که این ورزشکار هم موفق شد با کسب مدال نقره دومین مدال و همچنین دومین مدال نقره کاروان ایران را کسب کند.


افتخارآفرینی ورزشکاران ایران در روز اول با درخشش کشتی‌گیران آزادکار همراه بود. تیم ملی کشتی آزاد در روز اول بازی‌ها با پنج ورزشکار روی تشک رفت که در نهایت موفق شد دو مدال طلا و یک برنز برای کاروان ورزشی ایران کسب کند.


رضا اطری کشتی‌گیر وزن 57 کیلوگرم ایران اولین مدال کشتی را برای تیم ملی کسب کرد و موفق شد به مدال برنز این رقابت‌ها دست پیدا کند.


بعد از اطری نوبت به حسن یزدانی رسید که با شکست همه رقبایش اولین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را کسب کند.


نمایش خیره‌کننده کشتی‌گیران ایران در روز اول تمامی نداشت و علیرضا کریمی بعد از یزدانی، دومین مدال طلای کاروان ایران را کسب کرد.


کاروان ورزشی ایران در پایان روز اول با کسب دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز در مکان چهارم این رقابت‌ها قرار گرفت.


تیم‌های چین، ژاپن و کره‌جنوبی به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم بازی‌های آسیایی جاکارتا در پایان روز اول قرار گرفتند.


انتهای پیام/4051/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته