دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1397 - 07:15
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر به آنا خبر داد؛

تامین 120 هزار بسته غذایی برای مواقع بحرانی/ انبارهای هلال‌احمر در حال تجهیز است

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تامین 120 هزار بسته غذایی 72 ساعته برای مواقع بحرانی خبر داد و گفت: هم اکنون در حال خریداری  100 هزار تخته پتو و 30 هزار تخته چادر برای تجهیز و تکمیل انبارهای استراتژیک هستیم.
کد خبر : 305202

مرتضی سلیمی در گفتگو با خبرنگار جامعه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد آخرین وضعیت تجهیز انبارهای هلال‌احمر اظهار کرد: 50 هزار سبد غذایی یک ماهه و 75 هزار سبد غذایی 72 ساعته آماده شده و حتی کارت اعتباری آنها نیز تهیه شده است و طبق قراردادی که با فروشگاه رفاه منعقد کرده‌ایم موظف شدند طی 72 ساعت این سبدهای غذایی را به ما تحویل دهند.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه انبارکردن مواد غذایی در طولانی مدت منجر به فساد و غیرقابل استفاده‌شدن مواد غذایی می‌شود، برهمین اساس این سیاست را در پیش گفتیم که به طور کلی 120 هزار بسته غذایی از سوی این فروشگاه تامین می‌شود.


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر یادآور شد: برای این کار، اعتباری در حدود 50 میلیارد تومان اختصاص یافته است.


سلیمی گفت: هم‌اکنون در حال خریداری 100 هزار تخته پتو و 30 هزار تخته چادر برای تکمیل موجودی انبارهای هلال‌احمر هستیم.


وی تاکید کرد: با توجه به اینکه این اقلام در همه بحران‌ها و حوادث مورد نیاز است و ذخیره این اقلام در انبارها فسادناپذیر است؛ در نظر داریم تعداد بیشتری از این اقلام را تهیه و در انبارها دپو کنیم زیرا موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های بعدی نیز می‌شود.


انتهای پیام/4009/4044/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته