دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1393 - 15:05
دکتر رضا امراللهی:

مسیر پیش‌روی دانشگاه آزاد اسلامی رو به پیشرفت و توسعه است

نماینده تام‌الاختیار ریاست دانشگاه در هیأت امنای استان‌های اصفهان، یزد و سمنان با اشاره به برگزاری شصت و نهمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: برگزاری اجلاس‌های سالیانه دانشگاه این خاصیت را دارد که نظرات یکساله صاحبنظران در دانشگاه جمع‌بندی می‌شود.
کد خبر : 3051

به گزارش خبرگزاری آنا، نماینده تام‌الاختیار ریاست دانشگاه در هیأت امنای استان‌های اصفهان، یزد و سمنان در گفت‌ وگو با خبرنگار ستاد خبری شصت و نهمین اجلاس شورای مرکزی با بازخوانی رویدادهای اجلاس 68 شورای مرکزی، اظهار داشت: اجرای مصوبات اجلاس شصت‌وهشتم را در دانشگاه آزاد اسلامی مثبت ارزیابی می‌کنم و اعتقاد دارم دانشگاه آزاد اسلامی باید مسیر پیش رو که مسیری رو به پیشرفت و توسعه است را ادامه دهد بر این اساس دانشگاه باید بر مسائل پژوهشی به ویژه توسعه تحصیلات تکمیلی در مقاطع ارشد و دکتری تأکید کند.


وی افزود: همچنین ضروری می‌دانم که دانشگاه برای بازآموزی مهندسان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه برنامه داشته باشد تا به‌روز ماندن دانش این افراد، موجب درآمدزایی برای دانشگاه نیز ‌شود.


امراللهی با اشاره به ضرورت برگزاری اجلاس های مرکزی دانشگاه، گفت: برگزاری اجلاس‌ های سالیانه این خاصیت را دارد که نظرات یکساله صاحبنظران دردانشگاه جمع‌ بندی می‌شود و همچنین کارهای انجام شده در طول یک سال را خیلی روشن و شفاف انعکاس می ‌دهد و باعث می ‌شود نقاط مثبت و منفی کارها مشخص شود و بتوان برای سال بعد تصمیمات بهتری اتخاذ کرد.


وی همچنین در پاسخ به این سوال که چه پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد واحدها در حوزه های مختلف به ویژه آموزشی، پژوهشی و ... دارید، اظهار داشت: راه‌اندازی مرکزی برای تربیت رئیس و معاون برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و جذب اساتید و اعضای هیأت علمی با مدرک حداقل دکتری، می‌ تواند به بهبود عملکرد واحدها کمک کند. به نظر من واحدها باید به این اعتقاد برسند که استاد و نیروی علمی باسواد است که می‌ تواند باعث پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی و به تبع آن پیشرفت کشور شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: اجلاس 69
ارسال نظر
هلدینگ شایسته