دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1397 - 14:17
عضو شورای شهر تهران:

مصارف بودجه شهرداری تهران شفاف نیست

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه فقط 11 درصد مصارف شهرداری ثبت شده‌اند، گفت: شهرداری در این مدت فقط توانسته حقوق کارمندان را بدهد.
کد خبر : 305089

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، زهرا صدراعظم نوری در هشتادمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: در گزارش‌ها آمده که فقط ۱۱درصد مصارف صورت گرفته در شهرداری ثبت شده، این در حالی است که شعار شورای پنجم، شفافیت است؛ اما در حوزه فعل و انفعالات شهرداری؛ شفافیت اعمال نشده. این 11 درصد بیشتر نزدیک به صفر است و شهردار تهران باید راجع‌به این موضوع پاسخگو باشد.


وی ادامه داد:‌ شش ماه اول سال، فصل درآمدزایی شهرداری است. همیشه در نیمه دوم سال، تحقق درآمد کم‌تر است؛ اما شهرداری فقط 49 درصد تحقق بودجه داشته و با 51 درصد کسری مواجه است. این موضوع باید در جلسه‌‌ای با شهرداران و مسئولان مالی بررسی شود و اگر لازم است اصلاحیه‌ای در بودجه صورت گیرد.


رئیس کمیسیون سلامت،محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تأکید کرد: عملکرد سرمایه‌ای، دارایی و عمرانی شهرداری نیز قابل دفاع نیست و شهرداری در این مدت فقط توانسته حقوق ۶۸ هزار کارمند خود را پرداخت کند و هیچ اقدامی در زمینه‌های دیگر انجام نداده و اگر به همین آهنگ پیش برویم قطعاً با مشکل برمیخوریم.


انتهای پیام/4009/4039/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته