دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1397 - 11:21
پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با آنا؛

پرسپولیس برنامه‌ای برای پیروزی ندارد/ منشا باید در ترکیب اصلی باشد

کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس در بازی‌های اخیر هیچ برنامه‌ای برای پیروزی نداشت.
کد خبر : 304758

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و درحالی که همه منتظر کسب سه امتیاز از سوی سرخپوشان بودند اما شاگردان ویسی با نمایش بازی منطقی موفق شدند شاگردان برانکو را متوقف کنند.


ضیا عربشاهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد تساوی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: کار پرسپولیس در این فصل به مراتب سخت‌تر از فصول گذشته است و این تیم به دلیل محرومیت در نقل و انتقالات نتوانست تیمش را تقویت کند و به همین دلیل مجبور است با بازیکنان فصل گذشته سر کند. البته بازیکنانی که در پرسپولیس حضور دارند از کیفیت بالایی برخوردارند اما مشکل این تیم نداشتن برنامه برای گلزنی است.


وی ادامه داد: هر تیمی که در مقابل پرسپولیس بتواند دفاع منطقی انجام دهد، از این تیم امتیاز می‌گیرد و برانکو هیچ برنامه‌ای برای باز کردن دروازه حریفان در این موقعیت‌ها ندارد. در فصل گذشته مسلمان، امیری و احمدزاده حملات پرسپولیس را شروع می‌کردند اما در این فصل یک هافبک طراح که بتواند مهاجمان را تغذیه کند در تیم وجود ندارد. در بازی شب گذشته شاهد بودیم که هافبک‌های تیم نتوانستند یک موقعیت گلزنی برای علیپور ایجاد کنند و به همین دلیل پرسپولیس موقعیت زیادی برای گل‌زدن نداشت.


پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از چیدمان ترکیب برانکو بیان کرد: پرسپولیس تیمی است که باید در همه بازی‌ها برای بردن وارد زمین شود اما متاسفانه برانکو به جای استفاده از دو مهاجم، از تک مهاجم استفاده می‌کند و سیامک نعمتی که یک هافبک است پشت سر علیپور به میدان می‌رود. منشا یکی از مهاجمان خوب لیگ برتر است و برانکو باید بیشتر از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند و در واقع پرسپولیس باید با دو مهاجم اصلی که منشا و علیپور هستند وارد زمین شود.


عربشاهی با اشاره به اینکه پرسپولیس باید امتیازات نیم فصل اول را جمع کند، اظهار کرد: در فصل گذشته عامل قهرمانی پرسپولیس جمع‌آوری امتیازات در نیم فصل اول بود و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد سرخپوشان نمی‌توانستند قهرمان شوند. در این فصل هم اگر پرسپولیس امتیازات نیم فصل اول را از دست دهد در نیم فصل دوم نمی‌تواند جبران کند و همین عامل باعث می‌شود تا قهرمانی را از دست دهد.


وی در مورد وضعیت بد سپیدرود که هواداران این تیم علاقه زیادی به پرسپولیس دارند گفت: اکثر هواداران سپیدرود طرفدار پرسپولیس هستند و پرسپولیسی‌ها هم از وضعیت این تیم احساس خوبی ندارند. سپیدرود تیم بسیار خوبی دارد اما مشکلات مدیریتی در این باشگاه باعث شد تا این تیم نتواند نتایج خوبی بگیرد. مدیران این باشگاه و همچنین مدیران شهر رشت باید فکری به حال سپیدرود کنند و وضعیت این تیم را درست کنند.


انتهای پیام/ 4051


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته