دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1397 - 10:09
فرمانده هوانیروز ارتش:

هوانیروز در تولید تجهیزات به خودکفایی رسیده است

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هوانیروز به حدی از خودکفایی در تولید تجهیزات رسیده که برخی قطعات را به پشتیبانی و نوسازی هلی‌کوپتری ایران می‌فروشد.
کد خبر : 304727

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، فرماندهان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز صبح در همایش هم‌افزایی نیروها با یک‌دیگر دیدار کردند.


امیر سرتیپ یوسف قربانی در این دیدار گفت: هوانیروز به حدی از خودکفایی در تولید تجهیزات رسیده که برخی قطعات را به پشتیبانی و نوسازی هلی‌کوپتری ایران می‌فروشد.


فرمانده هوانیروز ۵۰۰ هزار پرواز عملیاتی و ۷۰۰ هزار سورتی پرواز، ۲۷۶ شهید و بیش از ۷۰۰ جانباز و ۱۱ آزاده را کارنامه درخشان هوانیروز دانست و افزود: این نیرو بعد از انقلاب اسلامی پشتیبانی فعالی از یگان‌ها داشته است و به‌عنوان مثال 8 هزار ساعت پرواز عملیاتی در پشتیبانی از قرارگاه‌های حمزه و قدس داشته است و هوانیروز ارتش و سپاه امروز با هم‌افزایی بازوان نظام جمهوری اسلامی در دفاع از کشور محسوب می‌شوند


وی با بیان این مطلب که تغییر کاربری موشک‌های برد بلند نیز در دستور کار قرار گرفته، گفت: هوانیروز تا آخرین بالگرد، فشنگ و قطره خون‌ در رکاب ولایت، نظام و دفاع از کشور تحت فرماندهی کل قوا خواهد بود.


انتهای پیام/4003


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته