دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1397 - 09:34
بازی‌های آسیایی جاکارتا؛ 

سانداکاران ایران رقبای خود را شناختند

سانداکاران ایران در پایان مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های ووشوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حریفان خود را شناختند.
کد خبر : 304717

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت فدراسیون ووشو، مراسم قرعه‌کشی و وزن‌کشی رقابت‌های ووشوی هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی از صبح امروز در سالن جیکسبو شهر جاکارتا برگزار شد و شش سانداکار ایران در دو بخش زنان و مردان حریفان خود را شناختند.


رقابت‌های ووشوی بازی‌های آسیایی جاکارتا از فردا صبح آغاز می‌شود و طبق قرعه‌کشی صورت گرفته،‌ رقبای نمایندگان ایران به شرح زیر هستند:


*بانوان


وزن 52‌ کیلوگرم، الهه منصوریان در نخستین دیدار به مصاف دوی ساناتوی از هند می‌رود و در صورت پیروزی با برنده ویتنام و نپال روبه‌رو خواهد شد.


وزن 60‌ کیلوگرم، شهربانو منصوریان ابتدا استراحت دارد و در دور دوم با برنده ویتنام و چین تایپه روبه‌رو خواهد شد.


*آقایان


وزن 56 کیلوگرم، رضا سبحانی در نخستین گام با یوسف ویداینتو از اندونزی روبه‌رو می‌شود ‌و در صورت پیروزی با برنده کره‌جنوبی و پاکستان مصاف خواهد داد.


وزن 60‌ کیلوگرم، عرفان آهنگریان ابتدا با سونارون از تایلند مبارزه می‌کند و در صورت برتری در با هلال محمد یمنی رقابت می‌کند.


وزن 65 کیلوگرم، فرود ظفری در اولین گام با یودی چایادی از کشور میزبان روبه‌رو می‌شود و در صورت پیروزی در مرحله دوم با هوانگ وان کائو از ویتنام روبه‌رو خواهد شد.


وزن 70 کیلوگرم، محسن محمدسیفی در گام نخست با امیر اسماعیل اوف از قزاقستان روبه‌رو می‌شود و در مبارزه دوم با کوت سومبات از لائوس رقابت خواهد کرد.


انتهای پیام/4057


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته