دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1397 - 02:41

گزارش‌های مردمی قاچاقچی را قبل از ورود به تهران به دام انداخت

ماموران انتظامی موفق به دستگیری یک قاچاقچی هنگام ورود به تهران شدند؛ ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده 400 میلیون ریال برآورد شده است.
کد خبر : 304667

به گزارش خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علیرضا عجمی شامگاه جمعه با اشاره به دریافت گزار‌ش‌های مردمی در خصوص اینکه تعدادی از قاچاقچیان از طریق بزرگراه آزادگان اقدام به انتقال کالای قاچاق به شهر تهران می‌کنند، اظهار کرد: به دنبال این موضوع، تعداد گشت‌های انتظامی در این محدوده افزایش داده شد.
وی افزود: ماموران انتظامی هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه، متوجه رفتار مشکوک راننده یک دستگاه خودروی سواری شدند که پس از بررسی مشخص شد که خودروی فوق دارای دستور توقیف از مراجع قضائی است.
این مقام انتظامی ادامه داد: با توقیف خودرو و دستگیری راننده آن، در بازرسی صورت گرفته از خودرو مذکور تعداد 4 هزار و 440 عدد لامپ بدون مجوزهای گمرکی، کشف کردند.
عجمی با اشاره به اعتراف متهم مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق، تصریح کرد: ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده 400 میلیون ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به اینکه تلاش گشت انتظامی برای مبارزه با اخلال‌گران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد، اضافه کرد: ماموران در عملیات دیگری در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری تعداد 40 دستگاه اسکوتربرقی به ارزش 800 میلیون ریال کشف کردند.


انتهای پیام/4009/4039/


انتهای پیام/

برچسب ها: قاچاق کالا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته