دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1394 - 15:52
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 48

دختران بسکتبالیست پایتخت فینالیست شدند

تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی تهران با پیروزی مقتدرانه برابر تیم مازندران به عنوان یکی از تیم‌های فینالیست رقابت‌های بسکتبال دسته یک دختران دانشگاه آزاد اسلامی در همدان معرفی شد.
کد خبر : 30465

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بسکتبال دسته یک دختران دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور هفت تیم همدان، مازندران، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، فارس و خراسان رضوی در همدان در جریان است ظهر امروز با برگزاری یک مسابقه و مشخص شدن یکی از فینالیست‌ها پیگیری شد.


در نخستین بازی تیم بسکتبال دختران تهران به مصاف شیرازی‌ها رفت که در یک بازی زیبا و نزدیک بانوان پایتخت‌نشین موفق به شکست حریف شدند.


در این مسابقه تهرانی‌ها در هر چهار کوارتر بازی برتری خود را به حریف دیکته کردند و با نتایج 24 بر 13، 21 بر13، 20 بر 14 و 18 بر هشت پیروزی شد تا یکی از فینالیست‌های این رقابت‌ها لقب بگیرد.


سمیه ثابت‌زاده با کسب 21 امتیاز برای تهرانی‌ها درخشش خیره‌کننده‌ای داشت و در طرف دیگر سپیده جمشیدی با 14 امتیاز برای شیرازی‌ها نقش خوبی داشت.



در مجموع تیم تهران با نتیجه 83 بر 48 به پیروزی رسید تا منتظر حریف بعدی خود از بین تیم‌های خراسان رضوی و همدان میزبان باشد.


مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها بعد از ظهر امروز با برگزاری مسابقه حساس همدان و خراسان رضوی پیگیری خواهد شد.


مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد با حضور قهرمانان واحدهای دانشگاهی استان‌های مختلف کشور در قالب دو دسته از سوم تا 16 مردادماه در مجموعه ورزشی امام علی(ع) برگزار می‌شود.


مسابقات دسته یک از سوم تا هشتم مردادماه با شرکت هفت تیم و مسابقات دسته دوم در یک گروه دیگر با حضور 12 تیم از 10 تا 16 مردادماه برگزار می‌شود تا چهره قهرمان و تیم‌های صعود و سقوط کرده به دسته بالاتر و پایین‌تر شناخته شود.


تیم منتخب دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران را بهاره ابوطالب‌پور، سمانه ثابت‌زاده، مهسا تقی‌زاده، شکیبا کائید، سحرناز جاهد، طناز رضایی،سمیه ثابت‌زاده، مونا عزیزانَ، رها زمانی، سحر نجفی و شادی عبدلوند تشکیل می‌دهند که به مربیگری فرانک طیاری و سرپرستی طاهره حسینی در این بازی‌ها حضور دارند.


به گفته مسئولان برگزاری مسابقات از دسته یک، دو تیم سقوط کرده و در مقابل از دسته پایین‌تر دو تیم برتر به دسته یک این رقابت‌ها صعود خواهند کرد که این موضوع بر جذابیت رقابت‌ها افزوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته