دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1397 - 07:02
تکرار/ قهرمان کشتی آزاد جوانان آسیا:

مدال طلای آسیایی‌ام را با افتخار تقدیم خانواده شهید مدافع حرم می‌کنم/ مدیون خون شهدا هستیم

قهرمان کشتی آزاد جوانان آسیا گفت: مدال طلای من در حد و اندازه‌های خون شهدا نیست ولی آن را با افتخار تقدیم خانواده شهید مدافع حرم اصغری می‌کنم.
کد خبر : 304542

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سجاد عزیزی که در وزن 97 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در هند موفق شد مدال طلا را به دست آورد، قصد دارد تا امروز طی مراسمی مدال خود را تقدیم خانواده شهید مدافع حرم، حجت اصغری کند.


عزیزی در خصوص اینکه چه شد که تصمیم گرفت تا مدال خود را به خانواده شهید اصغری تقدیم کند، به خبرنگار آنا، گفت: پیش از مسابقه‌های کشتی جوانان آسیا در کشور هند با خود نذر کرده بودم که در صورت کسب مدال طلا آن را تقدیم یکی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم کنم. لطف خدا شامل حالم شد و توانستم در این رقابت‌ها بر روی سکوی نخست بروم و صاحب نشان طلا شوم.


وی ادامه داد: من اصالتی زنجانی دارم و در محله باقرشهر تهران زندگی می‌کنم. در تحقیق‌هایی که انجام دادم،‌ متوجه شدم در نزدیک محل سکونت ما شهید مدافع حرمی به نام حجت اصغری زندگی می‌کرده است. از طریق بسیج محل با خانواده او صحبت کردم و خواستار آن شدم تا مدال طلای خود را به این شهید والامقام اهدا کنم.


قهرمان کشتی جوانان آسیا تاکید کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و اگر این فرصت به من داده شد تا به عنوان سرباز ایران در رقابت‌های کشتی جوانان آسیا صاحب مدال طلا شوم، به برکت خون شهیدان ایران اسلامی است که امنیت را برای کشورمان فراهم کردند و در این سال‌ها هم جوانان غیور و دلاوری بودند که از حرم اهل بیت در سوریه دفاع کردند.


وی خاطرنشان کرد: مدال آسیایی من در حد و اندازه‌ای نیست که بتواند زحمات شهدای گرانقدر ایران اسلامی را جبران کند. با این حال آن را با افتخار تقدیم خانواده شهید اصغری می‌کنم. امیدوارم که بتوانم در ورزش کشتی رشد بیشتری داشته باشم و در بازی‌های المپیک صاحب نشان طلا شوم تا با تقدیم مدال المپیک به شهدای بزرگوار کشورم دین خود را به شهدا تا حدود بیشتری ادا کنم.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته