دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تهیه‌کننده «مشت آخر» به آنا خبر داد:

پایان «مشت آخر» فخیم‌زاده در چالوس

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مشت آخر» گفت:‌ فیلمبرداری سکانس‌های باقی مانده این فیلم سینمایی با بهبودی و سلامتی مهدی فخیم‌زاده از روز شنبه در چالوس آغاز می‌شود.
کد خبر : 304465

سید حامد حسینی در گفتگو با خبرنگار سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، از ادامه فیلمبرداری سکانس‌های پایانی فیلم سینمایی «مشت آخر» مهدی فخیم‌زاده در شمال کشور خبر داد و گفت:‌ با بهبودی و بازگشت سلامتی فخیم‌زاده از روز شنبه ادامه فیلمبرداری «مشت آخر» را آغاز می‌کنیم.


وی افزود:‌ تصویربرداری سکانس‌های باقی‌مانده این فیلم سینمایی در چالوس و نوشهر انجام می‌شود و بازیگران مقابل دوربین علیرضا زرین‌دست می‌روند.


به گفته این تهیه‌کننده، فیلمبرداری «مشت آخر»‌ به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده با ضبط سکانس‌های باقی مانده اواسط هفته به پایان می‌رسد.


فیلم سینمایی «مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده و کارگردانی سیدحامد حسینی است.


در «مشت آخر» گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی‌خانی، سیاوش معمارزاده، آتنا مهیاری همراه با خود مهدی فخیم‌زاده به ایفای نقش می‌پردازند.


«مشت آخر» به مسائل اجتماعی و خانوادگی می‌پردازد و در قالب طنز موقعیت و در ژانری که به کمدی اکشن موسوم است، موضوع خود را برای مخاطب مطرح می‌کند.


از میان عوامل اصلی پشت دوربین این پروژه نیز می‌توان به علیرضا زرین‌دست به عنوان مدیر فیلمبرداری، عباس بلوندی طراح صحنه و لباس، عباس رستگارپور مدیر صدابرداری و محمد گل‌افشار به عنوان طراح گریم اشاره کرد.


مهدی فخیم‌زاده که به عنوان بازیگر و کارگردان در این فیلم فعالیت دارد، چندی پیش سر صحنه فیلمبرداری دچار سانحه شده بود و به همین دلیل تولید این اثر برای مدتی به تعویق افتاد.


انتهای پیام/4072/4073/


انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی فخیم زاده
ارسال نظر
هلدینگ شایسته