دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیکر مرحوم محمد عبادی تشییع شد+ عکس

پیکر مرحوم محمد عبادی با حضور دوستان و خانواده وی از مقابل مسجد بلال صداوسیما تشییع شد.
کد خبر : 304436

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مراسم تشییع پیکر محمد عبادی پیشکسوت دوبلور صبح امروز با حضور همکاران و شخصیت‌های فرهنگی و هنری از مقابل مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.


در این مراسم شخصیت‌هایی از جمله حمیدرضا شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی، اکبر منانی، سیامک اطلسی، افشین زی‌نوزی، ناصر ممدوح، منوچهر اسماعیلی، همت مومیوند، تورج نصر، مجتبی نقی‌ئی‌ و ... حضور داشتند.



سیامک اطلسی در وصف محمد عبادی گفت: او همکاری بود که در کنارش واقعاً لذت می‌بردیم چرا که همواره رفتار گرمی داشت. محمد عبادی چند ماهی درد کشید که نمی‌دانم چه به جانش افتاده بود و از فقدان عبادی همه ناراحتیم.


امیرمحمد صمصامی افزود: عبادی در دنیا مرارت‌های زیادی را تحمل کرد و از خداوند می‌خواهم سریع‌تر اوج بگیرد.



وی تصریح کرد: امیدوارم بقیه هم از زلالی او بهره ببرند چراکه سال‌ها پیش وقتی وارد این حرفه شدم بدون اینکه ما را تحقیر کند با ما برخورد کرد.


تورج نصر هم از دیگر سخنرانان این مراسم بود، که از همه خواست تا برای همسر مرحوم عبادی که در بیمارستان بستری است، دعا کنند و خطاب به عبادی گفت: همه در کنارت هستند و تو همیشه هستی. ما خیلی دوستت داریم.



غلامعلی افشاریه به ذکر خاطراتی از عبادی پرداخت و گفت: وقتی محمد عبادی وارد کار شد جوانی رعنا، خوش‌صورت و خوش‌بیان بود؛ آدمی که همیشه باخنده و شادی درگیر بود و همه را خوشحال می‌کرد.


افشاریه با بیان اینکه مرگ، حق است و همه می‌میریم ولی امیدواریم که اینگونه بمیریم، گفت:‌امیدوارم دوستان دوبلور سلامت باشند و من که خودم نیز سنم بالاست، دیگر شاهد مرگ عزیزان نباشم. به درستی که حق محمد عبادی است که از او به بزرگی یاد کنیم.



در پایان این مراسم، صحبت‌های فرزند محمد عبادی پخش شد که خارج از ایران به سر می‌برد و از طریق تماس تلفنی به دوستان و همکاران پدرش سخن می‌گفت. وی با اشاره به اینکه خیلی سخت است که در این لحظه کنار پدرت نباشی و دور باشی گفت: من به پدرم افتخار می‌کنم که درست زندگی کرد. پدرم صداقت را به من آموخت و با عشق کار و دوبله کرد.


در پایان این مراسم، پیکر محمد عبادی به سوی قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع شد.


محمد عبادی نقش‌های مختلفی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی از جمله «ناوارو» در نقش اوکلند، «جنگجویان کوهستان» در نقش شی‌چن، «از سرزمین شمالی» در نقش تام، «کاراگاه و رکس» در نقش‌های مختلف، «شرلوک هلمز» در نقش‌های مختلف، «لوک خوش‌شانس» در نقش بوشوگ و ... را گفته بود.


انتهای پیام/4073


انتهای پیام/

برچسب ها: تشییع دوبلور
ارسال نظر
هلدینگ شایسته