تمرکز استان خراسان رضوی به رشد برندینگ منطقهای و جهانی است
به گزارش گروه استانهای خبرگزاری آنا از استانداری خراسان رضوی؛ علیرضا رشیدیان عصر دیروز در ششمین همایش برندینگ اظهار کرد: «ظرفیتها و کالاهای تولیدی زیادی در استان داریم که از کیفیت بسیار بالا برخوردار و قابلیت تبدیل شدن به یک برند را داراست.»
وی تصریح کرد: «در کنار تقویت این برندها میتوان ظرفیت مجموعه از شرکتها و واحدهای تولیدی را در کنار هم قرار داد و از آن برندهایی با قابلیتهای بالای منطقهای و جهانی و به تاکید رهبر معظم انقلاب برندهایی ثمربخش و مثبت ایجاد کرد.»
رشیدیان با تاکید بر اینکه با ارتقأ کیفی کالاهای تولیدیمان میتوانیم در عرصه بینالمللی درخشان ظاهر شویم،گفت: «خراسان رضوی 6 هزار واحد تولیدی فعال دارد که بخش زیادی از آنها قابلیت تبدیل شدن به برندهای مطرح را دارد ضمن آنکه در حوزه زعفران شاهد برندهای مطرحی در استان هستیم.»
وی با بیان اینکه امروز موضوع برندینگ مورد قبول همگان بوده و همه بر اهمیت آن برای حضور موثر در بازارهای جهانی اذعان دارند، اظهار کرد: «در کنار تولید گسترده باید به صادرات گستردهتر هم توجه کرد و این ظرفیتها را تقویت کرد.»
رشیدیان با بیان اینکه امروز شهرداری مشهد تابلوهای تبلیغاتی شهر را در حوزه برندهای خراسانی در اختیار فعالان بخش میگذارد، افزود: «این خود اقدام بسیار خوبی برای فراهم شدن زمینه تبلیغ این برندها و تولیدات و نیز ترغیب مردم به خرید و شناخت بیشتر این کالاهاست.»
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: «امروز با همه مشکلات در سایه تلاشهای گسترده و شبانهروزی زنان بزرگ این خطه در حوزه تولید زمینه رشد خوبی فراهم شده و بسیاری از واحدهای برتر و برندهای برتر کشور در این استان فعال هستند.»
وی با توجه به برخی مشکلات ناشی از اقدامات تحریمی اخیر آمریکا اظهار کرد: «در سایه تعامل و همدلی صنایع و واحدهای تولیدی ما توانستهاند بر بحرانها و مشکلات مختلف فایق آمده و این بار هم با مدیریت بحران و شناسایی ظرفیتها و فرصتها میتوانند این مسائل را نیز پشتسر بگذارند.»
رشیدیان خاطرنشان کرد: «مردم ما و بخش خصوصی این ظرفیت و توانمندی را دارند بر مشکلات خود فائق آیند و تجربه گذشته ما هم اینگونه بوده و توانستهایم از همه شوکهای ناگهانی که در هنگام سختی بر ما وارد شده موفق و پیروز خارج شویم.»
انتهای پیام/4046/
انتهای پیام/