دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1397 - 09:38
سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد؛

22 مصدوم در نتیجه تصادف اتوبوس و تریلی/ یک زائر عراقی جان باخت

سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد: تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک تریلی در مسیر دامغان به سمنان 22 مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.
کد خبر : 304384

مجتبی خالدی، در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به تصادف تریلی و اتوبوس در ساعت 23 دقیقه بامداد امروز گفت: این تصادف در 20 کیلومتری سمنان، سرازیر کوهپایه، به‌وقوع پیوست که در نتیجه آن 23 نفر دچار حادثه شدند.


وی اضافه کرد: این اتوبوس با 25 مسافر تبعه عراقی از مشهد به سمت قم در حال حرکت بود که دچار سانحه شد.


خالدی از اعزام 6 دستگاه آمبولانس به محل حادثه خبر داد و گفت: در تصادف، 22 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند و متاسفانه یک مسافر نیز جان خود را از دست داد.


خواب‌آلودگی راننده علت بروز تصادف


رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه علت حادثه، بی‌توجهی راننده اتوبوس به جلو و خستگی وی بوده است، اظهار کرد: این حادثه، ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز پنج‌شنبه اتفاق افتاد که در پی آن، اتوبوس حاوی زائران عراقی از پشت به یک تریلی برخورد کرده و مرگ در دم یک سرنشین را رقم زد.


تقی کبیری ابراز کرد: با توجه به کویری بودن و یک‌نواختی محورهای استان، احتمال خواب‌آلودگی رانندگان وجود دارد که انتظار می‌رود رانندگان در این مواقع از ادامه مسیر صرف‌نظر کنند.


کبیری تصریح کرد: ۶۰ درصد حوادث رانندگی ناشی از بی‌توجهی رانندگان به جلو بوده که یک ربع استراحت بعد از هر دو ساعت رانندگی، می‌تواند از بروز این حوادث تلخ پیشگیری کند.


انتهای پیام/4009/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته