دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1397 - 20:10
رئیس دانشگاه تبریز در گفتگو با آنا:

ارتباط دولت و دانشگاه، نهادینه و مستمر خواهد شد

رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه رؤسای دانشگاه‌های سطح یک با معاون اول رئیس جمهور گفت: قرار است با هم‌فکری، هم‌افزایی و تدبیر، ارتباطات بین دولت و دانشگاه نهادینه شود و به صورت مستمر و مداوم ادامه پیدا کند.
کد خبر : 304313

محمدرضا پورمحمدی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره جلسه رؤسای دانشگاه‌های سطح یک کشور با معاون اول رئیس‌جمهور، اظهار کرد: روز گذشته، جلسه رؤسای دانشگاه‌های برتر با اسحاق جهانگیری برگزار شد و در ارتباط با چگونگی بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه‌ها، نخبگان دانشگاهی و همکاری نهاد دانشگاه با دولت مباحثی مطرح شد.


وی افزود: در این نشست درباره فعالیت‌ها و اقداماتی که در دانشگاه‌ها صورت گرفته و تجارب موفقی که در دانشگاه‌های مختلف به‌دست آمده است هم مسائلی مطرح شد و قرار است با هم‌فکری، هم‌افزایی و تدبیر بین دانشگاهیان ارتباطات بین دولت و دانشگاه نهادینه شود و به صورت مستمر و مداوم ادامه پیدا کند.


رئیس دانشگاه تبریز تصریح کرد: جلسه مثبت بود و تصور می‌کنم رؤسای دیگر دانشگاه‌ها و معاون رئیس جمهور نیز به این مسئله اذعان داشته باشند.


پورمحمدی با بیان اینکه در بخش اول جلسه، بیشتر کلیات مطرح شد، عنوان کرد: در ادامه، مسائلی از این قبیل که چگونه استادان دانشگاه در ارتباط با مسائل مهم کشوری گروه‌های کاری تشکیل دهند و دیدگاه‌هایشان را به مجموعه دولت منعکس کنند یا درباره چگونگی انعکاس اولویت‌های قابل بررسی و مطالعه دستگاه‌های دولتی، صحبت‌های کلی مطرح شد که قرار است در جلسات آینده جزئیات این موارد مورد بررسی قرار گیرد.


انتهای پیام/4060/4007/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته