دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1397 - 15:03
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران:

پیام غدیر مبارز با سقیفه‌سازی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری با اشاره به واقعه غدیر خم، پیام غدیر را مبارز با سقیفه‌سازی دانست و گفت: بعد از واقعه غدیر، سقیفه اتفاق افتاد تا باطل را حق جلوه دهند.
کد خبر : 304244

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، حسین منصوریان صبح امروز در جلسه معارفه و آغاز به‌ کار خود به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و استان مازندران که با حضور اعضای شورای این دانشگاه در واحد ساری برگزار شد از اعتماد دکتر علی‌اکبر ولایتی و دکتر فرهاد رهبر قدردانی و اظهار کرد: دکتر نیازآذری شخصیت علمی و پرتلاش است و با توجه به خدمات ارزنده وی در دانشگاه آزاد اسلامی استان، باید به نحو شایسته از وی قدردانی شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و استان مازندران با اشاره به برخی شایعات و حرف‌های بی‌اساس ادامه داد: باید باطل را بشکافیم و به‌دنبال حق و حقیقت باشیم. امروز نیز سقیفه‌سازی ادامه دارد اما شکل و ظاهر آن عوض شده است که بعضاً در قالب شبکه‌های مجازی بروز و ظهور می‌کند.


وی راه‌های مبارزه با فضاسازی کذائی را تغییر و تقویت و تعمیق در نگرش‌های فرهنگی عنوان کرد و پنج اصل خداباوری، خردورزی، قانون‌مداری، شایسته‌سالاری و عملگرایی را برای تقویت مبانی فرهنگی لازم و ضروری دانست.


منصوریان با بیان اینکه مدیران در دانشگاه آزاد اسلامی باید نمادی از فرهنگ اسلامی باشند، تکریم استادان، کارکنان، دانشجویان و ارائه خدمات به آنها، اجرای قانون و عدالت بر اساس ضوابط، توسعه برنامه فرهنگی و ایجاد فضای پویا و استاندارد برای جذب دانشجویان را از برنامه‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی استان معرفی کرد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و استان مازندران با قدردانی از تلاش روسای سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: با تلاش همه این عزیزان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری به این نقطه رسیده است که باید مسیر پیشرفت و توسعه را با همدلی و همکاری ادامه دهیم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته