دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1397 - 00:54
سرمربی تیم ملی کاراته در گفتگو با آنا؛

کاراته بهتر از اینچئون نتیجه می‌گیرد/ شانس کسب مدال برای همه ملی‌پوشان

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: تیم ملی کاراته روی کاغذ شانس این را دارد که همه نفراتش به مدال برسند.
کد خبر : 304191

شهرام هروی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره آخرین شرایط ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: خدا را شکر در این مدت تمرینات خیلی خوبی داشتیم و شرایط ملی‌پوشان ایده‌آل است. ما بر روی کاغذ شانس این را داریم که هر چهار ملی‌پوش ما به مدال برسند و این نتیجه دور از دسترس نیست. امیدوارم پیش‌بینی‌هایی که بر روی کاغذ کرده‌ایم در تاتامی جاکارتا هم به واقعیت تبدیل شود و بازیکنان ما با سربلندی به ایران برگردند. کاراته ایران هم از نظر فنی و هم مدیریتی در شرایط خیلی ایده‌آلی است.


هروی همچنین به حضور داوران ایرانی در بازی‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: ما امسال در کمیته داوران دو نماینده از ایران داریم و این موضوع خیلی به سود ایران است چرا که اگر حق‌مان ضایع شود این اطمینان وجود دارد که با حضور داورانی از ایران، از حق ما دفاع کنند. من این نوید را به جامعه کاراته و مسئولان ورزش می‌دهم که تیم ملی کاراته بهترین تیم در بازی‌های آسیایی خواهد بود.


سرمربی تیم ملی کاراته همچنین در مورد شناختش از حریفان ایران بیان کرد: در خردادماه مسابقه‌های قهرمانی آسیا در اردن را داشته‌ایم که تمامی حریفان در این رقابت شرکت کردند و حضور آنها باعث شد تا آنها را به خوبی آنالیز کنیم. همچنین برخی از حریفان ما در مسابقه کاراته‌ وان در ترکیه هم حضور داشتند که باز هم در آن میدان فرصتی برای شناخت حریفان به وجود آمد. مطمئن باشید ما در جاکارتا نتیجه بهتر از اینچئون کسب خواهیم کرد. من این دوره سومین حضورم را در بازی‌های آسیایی تجربه می‌کنم و با توجه به شرایط تیم آنها را آماده این میدان بزرگ می‌دانم.


وی در پاسخ به اینکه رقابت‌های جاکارتا جزء سهمیه المپیک توکیو 2020 به حساب می‌آید یا خیر، عنوان کرد: تا به این لحظه در مورد این موضوع به ما اطلاع‌رسانی نکرده‌اند و من از این موضوع بی‌خبرم. کسب سهمیه المپیک توکیو برای کاراته با توجه به المپیکی شدن این رشته کمی سخت است. ما باید در تمامی رقابت‌های کاراته وان حضور پیدا کنیم و ملی‌پوشان ما امتیازات لازم را کسب کنند تا بتوانند به المپیک 2020 راه پیدا کنند.


انتهای پیام/4057


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته