دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1397 - 11:32
پیام رئیس سازمان بسیج به‌مناسبت سالروز بازگشت آزادگان؛

اردوگاه اسارت به محلی برای تربیت اسلامی و انقلابی تبدیل شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین نوشت: غیرت، ایستادگی، صبر، ایمان و تقوای شما فرزندان رشید اسلام در طول سال‌های سخت اسارت همواره اردوگاه اسارت را به محلی برای تربیت اسلامی و انقلابی تبدیل کرد.
کد خبر : 304169

به گزارش حوزۀ دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج مستضعفین، سردار غلامحسین غیب‌پرور در آستانۀ سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در پیامی تأکید کرد: 26 مرداد ماه سالروز بازگشت غیورمردانی است که با تمسک به ریسمان الهی و صبر انقلابی در برابر توطئه و شکنجه‌های رژیم بعثی، ایران اسلامی را در جهان سربلند کرده و با آبرو به آغوش گرم میهن عزیز بازگشتند.


این پیام می‌افزاید: غیرت، ایستادگی، صبر، ایمان و تقوای شما فرزندان رشید اسلام در طول سال‌های سخت اسارت همواره اردوگاه اسارت را به محلی برای تربیت اسلامی و انقلابی تبدیل کرد.


در این پیام تأکید شده است: در کنار مشقت‌های فراوانی که آزادگان عزیز متحمل شدند، صبر و بردباری بی‌نظیر مادران، پدران، همسران و خانواده آن‌ها ستودنی بود، چرا که اگر ایستادگی خانواده‌ها نبود، شاید تحمل رنج اسارت بر آزادگان عزیز سخت‌تر می‌شد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این پیام می‌افزاید: امروز فرزندان با غیرت جمهوری اسلامی ایران با تأسی و الگوبرداری از ایستادگی و رشادت‌های آزادگان عزیز در حال رقم زدن برگ زرین دیگری در دفتر مقاومت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و افق مطمئن و روشن آینده را ترسیم می­‌کنند.


انتهای پیام/4003/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب