دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از جشنواره منطقه‌ای تئاتر مرصاد

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از جشنواره منطقه‌ای تئاتر مرصاد حمایت می‌کند.
کد خبر : 304165

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از بنیاد فرهنگی روایت فتح، محسن سلیمانی‌فارسانی گفت: قصد داریم با حمایت هدفمند از جریان تئاتر مقاومت در استان‌های کشور، نسبت به برگزاری جشنواره تئاتر مرصاد کرمانشاه مشارکت کنیم.


وی افزود: به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس حمایت از آثار نمایشی دفاع مقدس در سراسر کشور و مشارکت در برگزاری جشنواره‌های موضوعی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم. ما تصمیم داریم به عنوان یکی از متولیان این جریان، با حمایت از جشنواره منطقه‌ای تئاتر مرصاد، ضمن قدردانی از زحمات فعالان تئاتر دفاع مقدس در سراسر ایران، چراغ تئاتر مقاومت را روشن نگه داریم.


سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: همه تئاتر کشور در تهران خلاصه نمی‌شود و ما ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی در استان‌های کشور داریم که باید با حمایت به رشد و شکوفایی آنان کمک کنیم.


سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس اضافه کرد: قصد داریم با این هدف‌گذاری در جشنواره تئاتر مرصاد که جزو جشنواره‌های خوب تئاتر کشور است، مشارکت کنیم و ان‌شاءالله این روند کمک و حمایت را در جشنواره‌های دیگر هم ادامه خواهیم داد.


جشنواره تئاتر مرصاد توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مدت پنج روز از 22 تا 26 مرداد ماه در دو تالار شهرداری و غدیر اسلام‌آباد غرب برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4072/4031/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته