دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1397 - 10:26
عضو هیات رئیسه خبرگان رهبری:

عصبانیت ترامپ از پیروزی‌های جبهه مقاومت است/ کلید آزادی قدس در پیروزی یمن

عضو هیات رئیسه خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، علت اصلی داد و فریادهای رئیس‌جمهور آمریکا را پیروزی‌های محور مقاومت دانست و گفت: جریان مقاومت با عزم و اراده می‌تواند در دل دشمنان از جمله ترامپ هراس بیندازد و آن‌ها را شکست دهد.
کد خبر : 304145

به گزارش حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، آیت‌الله عباس کعبی با اشاره به پیروزی‌های محور مقاومت در منطقه گفت: بالاترین پیروزی‌های محور مقاومت به برکت خون شهدا محقق شد و این جریان توانست بر آمریکا، رژیم صهیونیستی، مزدوران تکفیری آن‌ها و رژیم کودک‌کش سعودی پیروز شود.


وی افزود: پس از این توفیقات، شاهد پیشرفت‌هایی بزرگ در کشورهای منطقه و احیای دوباره امت اسلامی خواهیم بود که به ایجاد تمدن بزرگ اسلامی خواهد انجامید.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم علت اصلی دادوفریادهای رئیس‌جمهور آمریکا را پیروزی‌های محور مقاومت دانست و تأکید کرد: این جریان با عزم و اراده خواهد توانست در دل دشمنان از جمله ترامپ هراس بیندازد و آن‌ها را شکست دهد.


کعبی رسانه‌های مقاومت را «صدای مظلومان جهان» توصیف کرد و اظهار داشت: امروز آمریکا و مزدورانش فجیع‌ترین جنایات را مرتکب می‌شوند و در سوی مقابل (برخلاف تبلیغات نادرست) جبهۀ مقاومت است که از حقوق‌بشر دفاع می‌کند.


وی حضور در صحنه رزم و انعکاس حقایق میدانی را جزو نقاط قوت رسانه‌های مقاومت برشمرد و این رسانه‌ها را به تبیین «فلسفه مقاومت» در منظر افکار عمومی فرا خواند.


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان خاطرنشان ساخت: بر اساس روایات، هرکسی که جهاد را ترک کند، لباس ذلت به او پوشانده خواهد شد. بنابراین مقاومت مایۀ عزت و کرامت و پیشرفت است؛ همانگونه که ایران در طول چهار دهه علیرغم جنگ تحمیلی و تحریم‌های فزاینده رشد کرد و با ایجاد هراس در دل دشمنان، توازن رعب به‌وجود آورد.


کعبی با اشاره به تجربیات ارزشمند حزب‌الله لبنان در نبرد با دشمن صهیونیستی و انتقال روحیه مقاومت به گروه‌های جهادی در عراق و سوریه، تصریح کرد: مطمئناً محور مقاومت با توان ابداع و ابتکار بر تحریم‌های آمریکا غلبه خواهد کرد.


وی ضمن تمجید از راهبرد مقاومت اسلامی نُجَباء در عراق با هدف خدمت‌رسانی به مردم، اضافه کرد: مقاومت، پل پیشرفت و راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، امنیتی و فرهنگی است. فلسفه مقاومت، کمک به مردم و ایجاد امنیت و انسجام بوده و طبیعی است که گروه‌های مقاومت مانند نُجَباء بعد از پایان مرحله نظامی، وارد فاز اجتماعی و محرومیت‌زدایی شوند.


مدرس خارج فقه و اصول در بخش دیگری از این نشست خبری، یمن را خط مقدم مواجهه با آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی دانست و اظهار کرد: در نبرد «الحدیده» شاهد بودیم که ناوگان دریایی آمریکا، جنگنده‌های اسرائیلی، همچنین یگان‌های نظامی عربستان و امارات به این بندر حمله کردند اما به سختی شکست خوردند.


کعبی ضمن ابراز تأسف از انعکاس نیافتن مظلومیت ملت یمن در رسانه‌های بین‌المللی، گفت: در حال حاضر کلید آزادی قدس در پیروزی مقاومت یمن است و به یاری خداوند این پیروزی نزدیک خواهد بود.


وی از قول پژوهشگران اسرائیلی افزود: در نهایت آل‌سعود سقوط می‌کند، چون در برابر مقاومت یمن شکست خورد.


انتهای پیام/4071/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته