دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1397 - 09:55
در پی نامه وزارت کشور؛

احمدی‌نژاد از شهرداری کرج انصراف داد

محمدرضا احمدی‌نژاد در پی نامه وزارت کشور مبنی بر تاییدنشدن وی برای احراز سمت شهرداری کرج با ارسال نامه‌ای به شورای اسلامی این کلانشهر، انصراف رسمی خود را از سمت شهرداری اعلام کرد.
کد خبر : 304121

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمدرضا احمدی‌نژاد که به عنوان نامزد انتصاب شهردار کرج بعد از استعفای اصغر نصیری از سمت خویش، معرفی شده بود با ارسال نامه‌ای به شورای اسلامی شهر به صورت رسمی از نامزدی برای تصدی این سمت، انصراف داد.
وی این نامه را برای هشتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ارسال کرد و در آن علاوه بر قدردانی از اعتماد اعضا برای پذیرش نامزدی وی از این سمت انصراف داد.
پیش از این مجید سریزدی از سوی اعضای شورا به عنوان نامزد تصدی سمت شهردار کرج معرفی شده بود که با احرازنشدن صلاحیت از سوی وزارت کشور، شورا اقدام به معرفی نامزد جدیدی برای این جایگاه کرده و محمدرضا احمدی‌نژاد که سرپرستی شهرداری کرج بعد از استعفای اصغر نصیری را به عهده داشت به‌عنوان نامزد پست شهرداری معرفی کرد.


به گزارش آنا، مدرک تحصیلی احمدی‌نژاد از سوی دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل تطابق پایان‌نامه با طرحی در کمیته بدوی دانشگاه ابطال شده بود.
با انصراف احمدی‌نژاد، شورا موظف است نسبت به معرفی و انتخاب نامزد جدید برای تصدی سمت شهردار کرج، اقدام کند.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب