دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1397 - 22:22
حاجی‌دلیگانی:

پیش از مشکلات ارزی دولت قصدی برای شنیدن حرف‌ها نداشت

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان بارها به دولت تذکر دادند که مدیریت در بانک مرکزی دچار ضعف است از این‌رو امروزه شاهد بروز چنین مشکلاتی هستیم.
کد خبر : 304083

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در رابطه با سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه کارشناسان اقتصادی و بسیاری از مسئولین، متفقند که عامل مشکلات اقتصادی خارجی نبوده و درونی است، گفت: نمایندگان بارها به دولت تذکر دادند که مدیریت در بانک مرکزی دچار ضعف است از این‌رو امروزه شاهد بروز چنین مشکلاتی هستیم.


نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بر این اساس پس از رفتن سیف از بانک مرکزی، مشخص شد مدیری ضعیف و کم‌سن‌وسال که هیچ تجربۀ کاری مناسبی نداشته به عنوان مدیر ارزی بانک مرکزی فعالیت می‌کرده است.


وی ادامه داد: باید اذعان کرد موضوع مذکور در گذشته نیز یادآوری شده بود؛ اما متأسفانه دولت قصدی برای شنیدن نداشت.


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهکارهای پیش‌ روی دولت برای خروج از مشکلات اقتصادی، افزود: مسئولان دولت باید باور کنند که کشورمان در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌برد؛ از این‌رو باید در هر وزارتخانه‌ای ستاد پشتیبانی و مقابله با این جنگ تشکیل شود.


حاجی دلیگانی گفت: همچنین قوه مقننه نیز باید کمیسیون ویژه‌ای متشکل از نمایندگان در حوزه‌های ذی‌ربط و مورد نیاز خصوصاً اقتصادی ایجاد کند.


وی خاطرنشان کرد: در این بین باید از طریق کمیسیون مذکور مشکلات و دغدغه‌های مردم شناسایی و جمع‌آوری شود تا بتوان قوانین متناسب با آنها وضع کرد.


انتهای پیام/ /پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته