دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1397 - 20:31
فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد؛

کشف 300 میلیارد ریال کالای احتکارشده از 4 انبار بزرگ در کرمان/ مردم جرائم اقتصادی را گزارش دهند

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 300 میلیارد ریال کالای احتکارشده از چهار انبار بزرگ در شهر کرمان خبرداد و از شهروندان خواست هرگونه فعالیت غیرمجاز اقتصادی و یا تخلف در امور اصناف را به پلیس گزارش دهند.
کد خبر : 304076

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سایت پلیس، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر گفت: پلیس با توجه به ماموریت‌های ذاتی خود و با عنایت به شعار سال در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سایر جرائم اقتصادی با تمام توان وارد عمل شده است.


وی افزود: در همین راستا طی چند هفته اخیر با تلاش بی‌وقفه همکارانمان در مجموعه پلیس آگاهی و دیگر رده‌های این پلیس، چندین واحد صنفی متخلف شناسایی شدند که عمده‌ترین آن کشف چهار انبار کالای احتکارشده در شهر کرمان بود.


فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: این انبارها بیشتر حاوی لوازم خانگی بودند که برخی افراد سودجو و منفعت‌طلب این‌گونه کالاها را در حجم بسیار زیاد انبار کرده و بعضاً از فروش و توزیع آن‌ها امتناع می‌ورزیدند.


وی با اشاره به پلمب این انبارها و معرفی افراد متخلف به مقام قضائی، خاطرنشان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه مبلغی بالغ بر 300 میلیارد ریال برآورده شده است.


فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و یا قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 و سامانه 130 پلیس آگاهی اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.


انتهای پیام/4076


انتهای پیام/

برچسب ها: لوازم خانگی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته