دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1397 - 14:56
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص):

منطقه پدافند هوایی غرب شناسنامه قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) است

فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: ایستگاه رادار شهید دستنبو به‌عنوان شناسنامه قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) است و به‌طور مسلم تمام کارکنان پدافند به این هویت و ارزش افتخار می‌کنند.
کد خبر : 303962

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد از از منطقه پدافند هوایی غرب(شهدای سوباشی) و ایستگاه رادار شهیددستنبو(سوباشی ) بازدید کرد.


در این بازدید امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد با کارکنان پایور و سربازان وظیفه این یگان نیز دیدار داشت و دستوراتی جهت برطرف کردن مشکلات تعدادی از آن‌ها صادر کرد.


وی در جمع کارکنان این ایستگاه راداری گفت: ایستگاه رادار شهید دستنبو به‌عنوان شناسنامه قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) است و به‌طور مسلم تمام کارکنان پدافند به این هویت و ارزش افتخار می‌کنند و چه افتخاری بالاتر از اینکه در چنین مکان مقدسی خدمت کنیم و به‌حق باید هنگام ورود به این ایستگاه با وضو وارد شد.


صباحی‌فر ادامه داد: این ایستگاه پرافتخارترین ایستگاه راداری در کشور عزیزمان چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در حال حاضر است. در این مکان 20 نفر از بهترین و برجسته‌ترین افسران قرارگاه عاشقانه، آگاهانه و دلیرمردانه به آغوش شهادت شتافتند و امید است ادامه‌دهنده راه آن عزیزان باشیم.


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در ادامه از نحوه آمادگی رزمی ایستگاه رادار شهید دستنبو احساس رضایت کرد و بر آمادگی هرچه بیشتر کارکنان این ایستگاه تأکید کرد.


انتهای پیام/4003


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته