دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1397 - 12:47

اختصاص ۴,۶ درصد از کمک مردم مشهد به مسکن نیازمندان

نیکوکاران خراسان رضوی در سه‌ ماه نخست امسال ۴,۶ درصد کمک‌های خود را به‌ منظور تأمین مسکن نیازمندان اختصاص دادند.
کد خبر : 303927

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با بیان اینکه مشارکت مردم با این نهاد در سه‌ ماه نخست امسال ۴۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بود گفت: یک میلیارد و ۹۴۶ میلیون تومان از مشارکت نیکوکاران به کمیته امداد استان در قالب طرح رضوان و کمک به تأمین مسکن نیازمندان جذب‌ شده است.


حبیب‌الله آسوده از رشد ۳۸۸ درصدی کمک نیکوکاران در سه‌ ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۶ عنوان کرد: میزان کمک خیران به کمیته امداد در سه‌ ماه نخست سال گذشته ۳۹۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی ادامه داد: این نهاد برای خانه‌دار شدن مددجویان و اقشار نیازمندی که تحت حمایت این نهاد قرار دارند به کمک خیران نیاز دارد تا برنامه‌ریزی امسال که خانه‌دار شدن 5 هزار خانوار مددجو است را عملیاتی کند.


آسوده اضافه کرد: این نهاد در راستای خانه‌دارشدن مددجویان حمایتی، آمادگی دارد تا با نهادها، دستگاه‌های دولتی و خصوصی و خیران به‌ صورت مشارکتی اقدام کند تا به روند تأمین مسکن محرومان سرعت داده شود.


وی با اعلام اینکه خیران با استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی مانند شماره‌گیری کد USSD، اپلیکیشن سکه و سنا، من کارت و پیامک به‌صورت غیرحضوری می‌توانند در اهدای کمک‌های خیرخواهانه خود اقدام کنند خاطرنشان کرد: در روش های پرداخت الکترونیکی، نیکوکاران می‌توانند وجوه خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۵۲۲۴۴۰۶۰۰۰ نزد بانک ملی با شناسه ۲۹۴۰۸ واریز کنند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته