دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1397 - 12:02
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران:

۲۲ واحد آلاینده متخلف پلمب شدند/ اخطار به یک‌هزار و 148 واحد صنعتی و کارگاهی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: پایش واحد‌های صنعتی استان در چهار ماه نخست امسال بیش از هزار اخطاریه قانونی به واحد‌های آلاینده ابلاغ و پیگیری پرونده‌های قضایی واحد‌های متخلف تا پلمب این واحد‌ها انجام شد.
کد خبر : 303905

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از محیط زیست استان تهران، کیومرث کلانتری گفت: در چهار ماه اول سال جاری یک‌هزار و 148 واحد صنعتی و کارگاهی دراستان تهران اخطاریه زیست محیطی دریافت کرده‌اند.


وی ادامه داد: صدور و ابلاغ این اخطاریه‌ها به واحد‌های متخلف بر اساس حدود ۴۴۰ مورد شکایات واصله و گزارشات مردمی و نیز بیش از 3 هزار و 500 مورد پایش و بازدید کارشناسان محیط زیست استان صورت گرفته است.


کلانتری همچنین با اشاره به اینکه همه واحد‌های صنعتی موظف به رعایت استاندارد‌های محیط زیست هستند، افزود: همچنین در چهار ماه نخست امسال ۲۲ واحد صنعتی، کارگاهی و صنفی نیز که علیرغم تذکرات و اخطار‌های قبلی متاسفانه اقدامی در جهت رفع آلایندگی واحد تحت مدیریت صورت نداده بودند، پس از طی مراحل قانونی پلمب شدند.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: این واحد‌ها بیشتر با آلودگی آب، خاک و هوا، موجبات تهدید علیه بهداشت عمومی و سلامت شهروندان را ایجاد کرده بودند.


وی خاطر نشان کرد: پایش واحد‌های صنعتی و خدماتی در سطح استان تهران همچنان با قوت ادامه خواهد داشت و با واحد‌های آلاینده و متخلف برخورد قانونی خواهد شد.


انتهای پیام/4009/4044/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته