دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1397 - 09:35
در حکمی از سوی وزیر بهداشت؛

رئیس سیزدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی رئیس سیزدهمین دوره المپیاد قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را منصوب کرد.
کد خبر : 303827

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مفدا، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی طی حکمی محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به عنوان رئیس سیزدهمین دوره المپیاد قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور منصوب کرد.
در بخشی از این حکم آمده است:


ورزش یکی از ارکان اصلی زندگی فردی انسان و عامل اساسی سلامت جسم و افزایش امید به زندگی و تأمین نشاط و شادابی به ­ویژه در دانشجویان بوده و با تأثیرات گسترده در کاهش آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌آید. جامعه ورزشکار جامعه‌ای پرتلاش و با نشاط و زنده خواهد بود و جامعه دانشجویی ما امروز به این نشاط و طراوت نیازمند است. بدون تردید تلاش در راستای توسعه ورزش در سطح دانشگاه‌ها جزو وظایف اصلی همه دست‌اندرکاران امور دانشجویان در دانشگاه‌ها است. نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ ­به عنوان رئیس سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از ایزد منان، با پیش‌بینی برنامه‌های مناسب و بهره‌گیری از نیروهای کارآمد، متعهد و متخصص و با نظارت کامل و دقیق بر کلیه امور، در برگزاری این رخداد بزرگ ورزشی دانشجویی موفق و مؤید باشید.


انتهای پیام/4007


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته