دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1394 - 14:00
در گفت و گو با آنا

سرمربی پدیده مشهد: 3 امتیاز بازی با پرسپولیس را می‌خواهیم/ هدفمان،کسب سهمیه آسیایی است

رضا مهاجری گفت: اگر برای کسب یک امتیاز به مصاف پرسپولیس برویم، اشتباه بزرگی انجام داده‌ایم.
کد خبر : 30377

سرمربی پدیده مشهد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا اظهار داشت:«لیگ پانزدهم لیگ بسیار سختی خواهد بود. چرا که همه تیمها با آمادگی خوبی در این رقابت های حاضر شده اند. هر تیمی که از برنامه و استراتژی مناسبی بهره ببرد می تواند در لیگ پانزدهم عملکرد بهتری داشته باشد.»


وی افزود:« البته مشکلات مالی گریبانگیر بسیاری از تیمها شده است. اگر حق پخش تلیوزیونی و درآمد تبلیغات محیطی به باشگاه ها تزریق می شد آنها می توانستند با آمادگی بهتری در لیگ شرکت کنند.»


مهاجری درباره تقابل پدیده با پرسپولیس در هفته اول رقابت های لیگ پانزدهم عنوان کرد:«پرسپولیس تیم بزرگی است که مربی و بازیکنان بسیار توانمندی دارد. بازی مقابل پرسپولیس آن هم در برابر تماشاگران این تیم، کار را کمی سخت می کند. اما تیم پدیده نیز بازیکنان خیلی خوبی دارد و ما با اتکا به همین بازیکنان به دنبال شکست پرسپولیس هستیم. چرا که کسب یک امتیاز فایده ای برای ما ندارد.»


سرمربی سابق تیم فوتبال سیاه جامگان حضور دو نماینده از استان خراسان در لیگ برتر را به سود فوتبال این استان دانست و گفت:« من 4 سال بسیار خوب را در تیم سیاه جامگان داشتم.خوشحالم که توانستم این تیم را به لیگ برتر بیاورم. اگر هم در این تیم نماندم تنها به این خاطر بود که می خواستم فضای جدیدی را تجربه کنم.»


مهاجری در پاسخ به این سوال که با توجه به این که وی تجربه سرمربیگری در لیگ برتر را ندارد، این مسئله نمی تواند به ضرر تیم پدیده باشد؟ اظهار داشت:«قبول دارم که من سابقه سرمربیگری در لیگ برتر را ندارم، اما با مربیان بسیار بزرگی کار کرده ام که هر کدام از آنها سابقه زیادی در فوتبال ایران دارند. اعتقاد دارم هر مربی بالاخره باید از جایی شروع کند. ضمن این که مربیگری در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر به مراتب سخت تر از مربیگری در لیگ برتر است. مربیگری من در لیگ دسته اول باعث شده تجربیات گرانبهایی به دست بیاورم.»


وی در پایان صحبتهایش خاطرنشان کرد: «هدف اصلی تیم پدیده حضور در رتبه های بالای جدول و حتی کسب سهمیه آسیایی است. امیدوارم بتوانیم با اتکا به توانایی های بازیکنان و همین طور هواداران خونگرم مشهدی نماینده خوبی برای استان خراسان رضوی باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب