دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1397 - 18:26
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

افراد سودجو پیاده‌نظام دشمن نباشند/ اقدام‌ بسیج برای بازگرداندن آرامش به بازار

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج از دو هفته گذشته اقدامات خود را برای بازگشت آرامش به بازار آغاز کرده و انبارهای بسیاری که اجناس در آن احتکار شده بود، توسط بسیج شناسایی شد و من به برخی افراد سودجو در داخل کشور هشدار می‌دهم که پیاده‌‌نظام دشمن نشوند.
کد خبر : 303727

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج مستضعفین، سردار غلام‌حسین غیب‌پرور امروز صبح در حاشیه برگزاری یازدهمین دوره لیگ علمی بین‌المللی پایا اظهار کرد: امروز در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی در برابر دشمن قرار داریم و باید با یک آرایش درست به مصاف دشمن برویم.


وی با بیان این مطلب که مدیریت عادی و رفتار عادی در کشور با جنگ اقتصادی هم‌خوانی ندارد، گفت: بسیج از دو هفته گذشته اقدامات خود را برای بازگشت آرامش به بازار آغاز کرده و انبارهای بسیاری که اجناس در آن احتکار شده بود، توسط بسیج شناسایی شد و من به برخی افراد سودجو در داخل کشور هشدار می‌دهم که پیاده‌‌نظام دشمن نشوند.


غیب‌پرور تصریح کرد: بسیج آماده همکاری با قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی است و ما معتقدیم که وضعیت کنونی را می‌توان با تدبیر و برخورد صحیح و عادلانه مدیریت و کنترل کرد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته