دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1397 - 03:12

زورگیران مجیدیه گرفتار قانون شدند

رئیس کلانتری مجیدیه از دستگیری دو زورگیر این محله خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به 18 فقره سرقت و زورگیری از شهروندان این محدوده اعتراف کردند.
کد خبر : 303726

علی نعمتی در گفتگو با خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه در راستای درخواست شهروندان مبنی بر دستگیری و برخورد با سارقان و زورگیران این محدوده اظهار کرد: تیم‌های اطلاعاتی این کلانتری اقدامات خود را بیش از گذشته پیگیری کردند و در نهایت دو زورگیر عضو یک باند خلافکار که با اقدامات خود موجب ناامنی محله‌های این محدوده شده بودند، شناسایی شدند.


وی افزود: بلافاصله با هماهنگی از سوی مقام قضائی تیم‌های عملیاتی این کلانتری به محل پاتوق و مخفیگاه متهمان شناسایی شده اعزام و در یک عملیات ضربتی هر دو متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.


نعمتی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به 18 فقره سرقت و زورگیری از شهروندان این محدوده اعتراف کرده و پس از شناسایی از سوی شاکیان پرونده برای سیر مراحل قضائی در اختیار دادسرای ناحیه چهار رسالت قرار گرفتند.


رئیس کلانتری مجیدیه اضافه کرد: در این عملیات، 18 دستگاه گوشی تلفن همراه، وجه نقد کشف شد که با شناسایی مالکانشان به آنها بازپس داده شد.


انتهای پیام/4009/4039/


انتهای پیام/

برچسب ها: زورگیر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته