دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1397 - 02:26

درخواست لوپتگی از پرز/ مدافع میانی و مهاجم می‌خواهم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید خواستار جذب مدافع میانی و مهاجم برای تیمش شد.
کد خبر : 303710

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سرمربی اسپانیایی رئال مادرید که در آستانه آغاز رقابت‌های جام جهانی با پیشنهاد رئال مادرید مواجه شده بود، نتوانست به این پیشنهاد «نه» بگوید و قبول سرمربیگری قوهای سپید را بر هدایت لاروخا ترجیح داد و مقرر شد در پایان جام جهانی رسماً هدایت پرافتخارترین تیم اروپا را برعهده بگیرد، اما لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون اسپانیا که از این تصمیم لوپتگی سخت برآشفته بود تصمیم به اخراج این مربی را گرفت و فرناندو هیرو را به طور موقت جانشین وی کرد.
لوپتگی از زمان حضور در رئال مادرید توانسته انرژی تازه‌ای به بازیکنان این تیم تزریق کند و به خصوص گرت بیل که حالا با جدایی کریستیانو رونالدو تبدیل به مرد اول تیم تحت امر لوپتگی شده است با انگیزه دوچندان در تمرینات حضور دارد.
سرمربی اسپانیایی قوهای سپید که از عملکرد مردانش در دیدارهای دوستانه به شدت راضی است، پیشنهاد جذب یک مدافع میانی و یک مهاجم را به فلورنتینو پرز داده است، این در حالی است که رئیس باشگاه رئال مادرید میلی به خرید بازیکن جدید از خود نشان نداده است.
گفته می‌شود دیدار سوپرکاپ اروپا که چهارشنبه‌ شب هفته جاری بین دو تیم اسپانیایی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برگزار می‌شود، نقش مهمی در تصمیم‌گیری نهایی پرز برای جذب یا عدم جذب بازیکنان جدید خواهد داشت.


تیم تحت امر لوپتگی که با سه برد و یک باخت به کار خود در دیدارهای دوستانه خاتمه داده است در تاریخ 29 مردادماه از هفته اول لالیگا میزبان ختافه خواهد بود.
انتهای پیام/4051



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته