دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1397 - 02:41
رئیس کلانتری 145 ونک:

دزدهای محله ونک در محله فلاح دستگیر شدند

رئیس کلانتری 145 ونک با اشاره به دستگیری دو سارق محتویات داخلی خودرو گفت: با شناسایی شماره پلاک این متهمان از طریق دوربین مداربسته، هر دو سارق در خیابان فلاح دستگیر شدند.
کد خبر : 303703

بهزاد ثابت راسخ در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به شکایت یکی از شهروندان مبنی بر این که خودروی سواری‌اش در خیابان ملاصدرا مورد دستبرد قرار گرفته است، اضافه کرد: متهم اعلام کرد که خودروی وی به ارزش 70 میلیون ریال توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته به همین منظور تیمی از ماموران برای رسیدگی به محل اعزام شدند.


وی افزود: با بررسی‌های میدانی و بازدید تصاویر دوربین‌های مداربسته محل سرقت مشخص شد که دو سارق با یک دستگاه خودروی زردرنگ ضمن تخریب صندوق خودروی مال‌باخته اقدام به سرقت کرده‌اند.


رئیس کلانتری 145 ونک ادامه داد: با مشخص شدن شماره پلاک خودروی سارقان و چهره آنها، مشخصات‌شان به دست آمد و پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران به محل سکونت متهمان در محدوده خیابان فلاح اعزام شدند که طی یک عملیات ضربتی هر دو متهم در محل دستگیر و اموال مسروقه از مخفیگاه آنها به دست آمد.


کلانتر محله ونک اعلام کرد: هر دو متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرای ناحیه سه ونک منتقل شدند.


انتهای پیام/4009/4039/



انتهای پیام/

برچسب ها: خودرو سرقت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته