دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1397 - 02:01
رئیس کلانتری 152 خانی‌آباد نو:

سارق شیشه‌ای در دام پلیس افتاد

رئیس کلانتری 152 خانی آبادنو با اشاره به دستگیری یک سارق که در محله خود اقدام به سرقت کرده بود، گفت: این متهم در بازجویی‌های انجام شده، علت سرقت‌هایش را اعتیاد به شیشه عنوان کرد.
کد خبر : 303700

محمدحسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در تشریح جزئیات دستگیری سارق جنوب تهران اظهار کرد: ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به اقدامات فردی که داخل یک خودرو در حال کلنجار‌رفتن با ضبط خودرو بود، مشکوک شده و برای بررسی به سمت وی تغییر مسیر دادند.


وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که تعدادی تجهیزات سرقت از جمله شاه کلید، پیچ‌گوشتی و سیخ بلند سر کج به همراه این فرد است و این در حالی بود که ضبط خودرو به صورت نیمه‌باز روی داشبورد قرار داشت.


رئیس کلانتری 152 خانی آبادنو تصریح کرد: در همین زمان، یکی از همسایه‌ها با حالتی سراسیمه و آشفته به ماموران مراجعه می‌کند و ضمن جویا شدن از وضعیت موجود اعلام می‌کند که خودرو متعلق به وی است و این مرد که داخل آن نشسته یکی از سارقان این محله است.
هاشمی ادامه داد: بلافاصله فرد مذکور بازداشت و پس از بررسی خودرو مشخص شد که زاپاس، جک و باند خودرو نیز توسط وی باز شده و به سرقت رفته که بر این اساس بازجویی از وی در محل آغاز که در نهایت مشخص شد این فرد سارق است و اموال مسروقه را به خانه‌اش در همان محل انتقال داده است.
رئیس کلانتری 152 خانی آبادنو اضافه کرد: با بازرسی از محل سکونت این سارق نیز اموال مسروقه از خودروی مال‌باخته کشف و متعاقباً، متهم به جرم سرقت لوازم داخلی خودروی همسایه بازداشت و به کلانتری منتقل شد.
وی با بیان اینکه این متهم در بازجویی‌ها، ضمن اعتراف به سرقت از خودروهای پارک شده در کنار خیابان و کوچه‌های این محله، اقرار کرد که به خاطر اعتیاد به شیشه و اجبار برای تامین هزینه‌های موادمخدر، اقدام به سرقت کرده و در این راستا پنج سال نیز به زندان افتاده است، گفت: با تشکیل پرونده و ثبت اعترافات متهم پرونده برای رسیدگی قضایی در اختیار دادسرا ناحیه پنج تهران قرار گرفت.


انتهای پیام/4009/4039/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب