دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1397 - 02:45
مدیرمسئول فصلنامه مدیریت و آموزش عالی به آنا خبر داد؛

بررسی موضوع کنکور در فصلنامه مدیریت و آموزش عالی

مدیرمسئول فصلنامه مدیریت و آموزش عالی، از بررسی موضوع کنکور در این فصلنامه خبر داد.
کد خبر : 303687

کامران محمدخانی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره راه‌اندازی فصلنامه مدیریت آموزش عالی اظهار کرد: در حوزه آموزش عالی کشور، در بُعد مجلات و نشریات، خلاء زیادی وجود دارد؛ به‌خصوص نشریاتی که به سمت علمی و پژوهشی حرکت کنند.


وی افزود: امیدواریم بتوانیم از وزارت علوم مجوز انتشار نشریه علمی پژوهشی بگیریم که به مراتب اثرگذارتر است.


مدیر مسئول فصلنامه مدیریت و آموزش عالی درباره موضوعات در اولویت این نشریه گفت: در این فصلنامه به دو حوزه کلی مبانی نظری و اجرایی خواهیم پرداخت و با توجه به اینکه رشته مدیریت آموزش عالی، رشته جدیدی است، به فلسفه، اهداف و رسالت‌های دانشگاه می‌پردازیم.


محمدخانی ادامه داد: در بعد اجرایی هم درباره مشکلات و چالش‌های دانشگاه‌های کشور بحث خواهیم کرد. در بحث کیفیت آموزش عالی و رقبا، تأمین منابع مالی، درآمدزایی در دانشگاه، اشتغال‌زایی دانشجویان و دانش‌آموختگان نیز در دستور کار ما قرار دارد.


وی گفت: اعضای هیأت تحریریه مجله، استادان صاحب‌نام و مطرح هستند.


مدیرمسئول فصلنامه مدیریت و آموزش عالی اضافه کرد: همچنین کسانی که مقالات علمی و پژوهشی دارند می‌توانند مقالاتشان را در این مجله منتشر کنند تا به عنوان سوابق پژوهشی لحاظ شود.


محمدخانی درباره بازنگری دروس گفت: هر موضوعی که دغدغه روز آموزش عالی کشور باشد، حتماً در دستور کار ما قرار دارد.


وی درباره کنکور بیان کرد: یکی از بحث‌های روز ما کنکور است. مقاله‌ای در حال داوری در این باره داریم. این مقاله برگرفته از یک رساله دکتری است که اگر امتیاز لازم را بیاورد در شماره بعدی قرار می‌گیرد. فعلاً سه شماره را پیاپی چاپ می‌کنیم تا از سوی وزارت علوم ارزیابی شود و نشریه ما گرید لازم را بگیرد.


انتهای پیام/4040/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: کنکور سراسری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته