دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1394 - 12:16
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود:

پذیرفته‌شدگان بدون کنکور هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان ندارند/ پذیرش در 100 رشته تحصیلی واحد شاهرود

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت : این دانشگاه در 100 رشته تحصیلی از بین دارندگان مدارک دیپلم فنی وحرفه‌ای، کار و دانش، پیش‌دانشگاهی و نظام قدیم در مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در نیمسال اول سال تحصیلی 94 بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر : 30365

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید امیررضا حسینی‌نژاد افزود: حقوق، علوم قضایی، مدیریت و حسابداری در گرایش‌های مختلف، شاخه‌های مختلف رشته‌های فنی مهندسی از جمله برق، مهندسی پزشکی، نفت، صنایع، عمران، معدن، مکانیک، پرتو پزشکی، معماری، متالوژی، فناوری اطلاعات، منابع طبیعی، کشاورزی، کامپیوتر و نیز رشته‌هایی چون تربیت بدنی و ... از جمله رشته‌هایی است که داوطلبان می‌توانند در این واحد دانشگاهی بدون کنکور وارد آن شوند.


وی گفت: داوطلبان پس از احراز شرایط قانونی به عنوان دانشجو پذیرفته می‌شوند. داوطلبان می‌توانند بعد از پذیرفته شدن مانند دانشجویان دیگر از تمامی تسهیلات موجود در دانشگاه به عنوان دانشجو استفاده کنند و هیچ تفاوتی چه به لحاظ شهریه و دیگر موارد بین این دانشجویان و دانشجویان دیگر نیست.


حسینی‌نژاد ادامه داد: علاقه‌مندان واجد شرایط به تحصیل در این دانشگاه می‌توانند برای ثبت نام به آدرس www.azmoon.org مراجعه کرده و سپس با در دست داشتن مدرک مورد نیاز به اداره آموزش دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود واقع در ساختمان مرکزی اداری و یا شعبه دیگر ثبت نام به آدرس خیابان معلم – جنب خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود مراجعه کنند.


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر از رشته‌های این دانشگاه و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام می‌توانند به سایت دانشگاه به آدرس www.iau-shahrood.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 09104895141 تماس حاصل کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته