دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1394 - 13:10

مدیرعامل جدید سپاهان: تغییرات عمده‌ای صورت نمی‌گیرد/ خلیلیان به دلیل مسائل مالی برکنار شد

اصغر باقریان گفت: سپاهان قائم به فرد نیست و نباید با یک تغییر خللی در امور باشگاه ایجاد شود.
کد خبر : 30364

مدیرعامل جدید سپاهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دلایل انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان عنوان کرد:« به دلیل اختلاف نظر مالی بین مهرزاد خلیلیان مدیرعامل سابق باشگاه با اعضای هئیت مدیره تداوم همکاری دو طرف امکان‌پذیر نبود و در جلسه‌ای که داشتیم قرار شد وی دیگر در باشگاه سمتی نداشته باشند.»


وی افزود:« پس از آن مسئولان باشگاه سپاهان با من وارد مذاکره شدند، در نهایت پذیرفتم در پست مدیرعاملی به باشگاه سپاهان و مردم اصفهان کمک کنم.»


باقریان درباره برنامه‌های خود در این باشگاه خاطرنشان کرد: « اولویت کنونی من حفظ ساختارهای باشگاه و توجه به برنامه‌های کوتاه‌مدت است وپس از آن برنامه‌ریزی‌های جدیدی برای موفقیت سپاهان در بلندمدت خواهیم داشت.»


مدیرعامل جدید سپاهان تاکید کرد:« تلاش می‌کنیم باشگاه سپاهان قائم به فرد نباشد. هدف اصلی من این است که بر اساس ساختارهای باشگاه پیش بروم و اولویت خود را حفظ ارزش‌های این باشگاه قرارداده‌ام. سپاهان ساختارمند است و نباید تغییرات عمده ای در آن صورت بگیرد.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا حضورش در پست مدیرعاملی باشگاه سپاهان کوتاه‌مدت است یا در این سمت باقی می ماند؟ تصریح کرد:« معتقدم مهم این است خللی در فعالیت‌های باشگاه سپاهان به وجود نیاید. تمرکزم را معطوف به اهداف باشگاه کرده‌ام و نمی‌خواهم حالا که باشگاه در پست مدیرعاملی دستخوش تغییر شده است دچار مشکلات شود.»


باقریان یادآور شد:« در حال حاضر تیم برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر آماده می‌شود و من وظیفه دارم به همراه دیگر مسئولان باشگاه شرایط را برای حضور موفق تیم فراهم کنیم.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته