دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1397 - 09:54
سرپرست دفتر روستایی استانداری ایلام مطرح کرد؛

آموزش، لازمه کارآمدی مدیران روستایی

سرپرست دفتر امور روستایی استانداری ایلام از برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب و منسجم برای مدیران و دست‌اندرکاران مدیریت روستایی این استان خبر داد.
کد خبر : 303538

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری ایلام، یونس آزادی با بیان اینکه آموزش شرط لازم کارآمدی مدیران و دست‌اندرکاران است، اظهار کرد: «مدیران و دست‌اندرکاران مدیریت روستایی لازم است دوره‌های آموزشی متناسب با حوزه کاری خود را فرا بگیرند.»


وی ارائه آموزش‌های کاربردی به دهیاران، شوراهای اسلامی و همچنین ناظران فنی و مسئولان امور مالی دهیاری‌ها را از اولویت‌های کاری دفتر امور روستایی برشمرد.


آزادی، در کنار آموزش دست‌اندرکاران مدیریت روستایی، ارایه آموزش‌های عمومی به جامعه روستایی استان در زمینه مدیریت روستایی را از دیگر برنامه‌های آموزشی دفتر امور روستایی استانداری ذکر کرد.


سرپرست دفتر امور روستایی استانداری با تاکید بر اینکه دهیاری‌های استان باید به سمت فعالیت‌های اقتصادی و درآمدزا حرکت کنند، بیان کرد: «برگزاری دوره‌های آموزشی برای دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی با موضوع راه‌اندازی فعالیت‌های درآمدزا برای دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها با جدیت دنبال می‌شود.»


انتهای پیام/4046


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته