دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1397 - 09:47
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ایده‌های دفاعی برتر و مورد نیاز به تولید انبوه می‌رسد

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جشنواره ایده‌ پردازی دفاعی هر ۶ ماه برگزاری می‌شود تا آن‌چه که در عرصه‌های دفاعی مورد نیاز است را انتخاب و تولید انبوه کنیم.
کد خبر : 303532

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه برگزاری اولین جشنواره ایده‌پردازی شهید نامجو در جمع خبرنگاران در رابطه با چگونگی برگزاری این جشنواره گفت: در نیروی زمینی ارتش توجه ویژه‌ای به طرح‌های لبیک صورت می‌گیرد که در راستای فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی هستند.


وی افزود: امروز در چارچوب طرح لبیک، جشنواره ایده‌پردازی شهید نامجو برگزار می‌شود که بر اساس فرامین فرماندهی معظم کل قوا بر روی پای خود می‌ایستیم و یکی از کارهایی که صورت گرفته، طرح‌های دفاعی است. لذا ما از همه علاقه‌مندانی که در یگان‌های نیروی زمینی دارای ایده هستند دعوت می‌کنیم و می‌توانند ایده‌های خود را به این جشنواره ارسال کنند و این جشنواره هر ۶ ماه یک‌بار برگزار می‌شود.


فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: داوران عرصه‌های مختلف دفاعی هر ۶ ماه به این جشنواره می‌آیند و بررسی می‌کنند تا آن‌چه که در عرصه‌های دفاعی مورد نیاز است را انتخاب و تولید انبوه کنیم تا به امروز در عرصه تولید انبوه موفق بودیم و با افتخار می‌گویم که در راستای اطاعت از فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی به جوانان کشورمان و منابع غنی توجه خاصی داریم و نیروی زمینی همانند سایر بخش‌های دفاعی توانسته روی پای خود بایستد و این قابلیت را داریم که توانمندی‌های خود را به سایر کشورهای دوست منتقل سازیم.


انتهای پیام/4071


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته