دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1394 - 12:43

انتصاب نخستین مدیر حراست زن دانشگاه آزاد اسلامی در واحد فلاورجان

نخستین مدیر حراست زن دانشگاه آزاد اسلامی در واحد فلاورجان منصوب و معرفی شد. در مراسم معرفی وی از زحمات مدیر قبلی حراست با بیش از 17 سال سابقه قدردانی شد.
کد خبر : 30349

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سیما یحیی‌آبادی در مراسم تکریم و معارفه نخستین مدیر حراست زن دانشگاه آزاد اسلامی در واحد فلاورجان که با حضور جواد فرهنگ مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، مدیران حراست واحدهای اصفهان و جمعی از مسئولان، استادان و کارکنان واحد فلاورجان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، گفت: حراست در ایجاد امنیت و آرامش نقش بسیار موثر دارد و در حقیقت قوت قلب مسئولان دانشگاه است و آقای صادقی با بیش از 17 سال سابقه مسئولیت حراست واحد فلاورجان با تعامل خوب و ارتباط نزدیک و صمیمی با همکاران دانشگاهی در انجام وظایف سنگین حراست موفق بود به‌طوری‌که ما همیشه شاهد یک محیط امن و با آرامش بودیم و در پایان برای وی در پست جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کرد و برای الهه کامیاب مدیر جدید حراست آرزوی توفیق داشت.


مدیرکل حراست استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه حراست حفظ و صیانت از نیروی انسانی است.


وی با توجه به وقایع و اتفاقات تاریخ اسلام همه افراد حتی نخبگان علمی، سیاسی و فرهنگی را نیازمند حفظ و صیانت دانست.


مدیرکل حراست استان اصفهان با توجه به اینکه دشمنان بیشتر در کمین فرهیختگان جامعه ما هستند، افزود: استادان، کارکنان و دانشجویان حراست را مورد اعتماد و امین خود بدانند و موانع و مشکلات خود را با مسئولان حراست در میان بگذارند تا در مسیر زندگی و انجام وظایف محوله در دام دشمنان گرفتار نشوند.


وی دانشجویان را امانتی در دست استادان و کارکنان دانشگاه دانست و اظهار کرد: استادان و کارکنان دانشگاه باید آگاه و هوشیار باشند تا دچار انحرافات اخلاقی، اقتصادی و فرهنگی نشوند و حراست هم وظیفه دارد با دقت و هوشیاری در حفظ و صیانت از نیروی انسانی تحت نظر خود تلاش کند.


علیرضا صادقی مدیر سابق حراست واحد فلاورجان نیز گفت: به لطف خداوند متعال و تلاش در راستای تعامل و ارتباط خوب با همکاران دانشگاهی سعی کردم در طول مدت مسئولیت حراست دانشگاه در انجام وظایف خود کوتاهی نکنم و با در نظر گرفتن رضای حق تعالی در حفظ و صیانت از امورات دانشگاه گام بردارم.


در پایان این مراسم از زحمات 17 ساله علیرضا صادقی به عنوان مدیر حراست واحد فلاورجان با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد و الهه کامیاب به عنوان مدیر جدید حراست این دانشگاه معرفی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته