دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1397 - 14:53

تیپ 55 هوابرد نیروی زمینی ارتش در مسابقات ارتش‌های جهان سوم شد

فرمانده تیپ 55 هوابرد نیروی زمینی ارتش گفت: تیم هوابرد در مسابقات صلح و دوستی ارتش‌های جهان در کشور روسیه به مقام سوم دست یافت.
کد خبر : 303356

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تیم هوابرد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسابقات صلح و دوستی ارتش‌های جهان در کشور روسیه به مقام سوم دست یافت.


امیر سرتیپ‌دوم ذبیح‌الله بهمن زیاری فرمانده تیپ 55 هوابرد نیروی زمینی ارتش گفت: برابر تدابیر سلسله مراتب فرماندهی در سطح نیروهای مسلح، تیم دسته هوابرد با ارزیابی که قبل از مسابقات انجام شد رکوردهای آیتم‌های مسابقات را در تمرینات به‌خوبی پشت‌سر گذاشت و به مسابقات جهانی صلح و دوستی ارتش‌ها اعزام شد.


وی افزود: این مسابقات در منطقه شمال غرب کشور روسیه با حضور قدرت‌مندانه و آمادگی بالای ده کشور جهان از جمله روسیه، چین و پاکستان برگزار شد که تیم ایران با شایستگی مراحل بسیار سخت و نفس‌گیر مسابقات را پشت‌سر گذاشت و مورد تمجید و تقدیر فرماندهان حاضر در این مسابقات قرار گرفت.


فرمانده تیپ 55 هوابرد نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه این مسابقات در چهار مرحله و 9 آیتم برگزار شد، بیان کرد: از مشخصات بارز این سری از مسابقات استفاده از نفربر BMD مختص یگان‌های هوابرد بود که تیم ایران به‌خوبی توانست با این نفربر مسابقات را به پایان برساند.


وی ادامه داد: تیم 32 نفره هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در رسته‌های پیاده و نفربر با تمرینات شبانه‌روزی و با توجه به تجربیات سال‌های گذشته موفق شد به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یابد و آیتم‌های بسیار سخت و نفس‌گیر را یکی پس از دیگری پشت‌سر گذاشته و با آمادگی رزمی بالا با موفقیت به پایان رساند.


فرمانده تیپ 55 هوابرد به مسأله دقت و سرعت در مسابقات اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود و به گونه‌ای طراحی شد که تیم‌های شرکت‌کننده باید از آمادگی جسمی و رزمی مطلوبی برخوردار باشند تا بتوانند مراحل سخت مسابقات را طی کنند.


انتهای پیام/4003


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته