دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایشنامه‌خوانی خدای کشتار با هدف آموزش زبان انگلیسی

نمایشنامه خدای کشتار نوشته یاسمینا رضا به کارگردانی رضا سمیع‌فر با هدف آموزش زبان انگلیسی از طریق هنرهای نمایشی، در سالن مستطیل خوانده می‌شود.
کد خبر : 303332

به گزارش خبرنگار تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، جلسه نمایشنامه‌خوانی خدای کشتار به عنوان دومین دوره نمایشنامه‌خوانی به زبان انگلیسی دپارتمان هنرهای نمایشی است که از 25 مردادماه در سالن مستطیل برگزار می‌شود.


این دپارتمان در راستای اهداف آموزشی خود که آموزش زبان انگلیسی از طریق هنرهای نمایشی است، جلسه نمایشنامه‌خوانی خدای کشتار را به عنوان کمدی سیاه به زبان انگلیسی برگزار می‌کند.


مضمون نمایشنامه درباره پسر خانواده رایلی است که با چماق دو دندان همکلاسی خود را شکسته است. خانواده رایلی برای دل‌جویی و تفاهم به خانه خانواده نواک می‌آیند. در آغاز روابط بسیار متمدنانه است اما کم‌کم خشونت موجود در روابط و وحشی‌گری نامتمدنانه‌شان بروز می‌کند و وضعیتی بسیار کمیک و در عین حال تأسف ‌بار به‌ وجود می‌آورد.


نیال خجسته، نسیم سعیدی، طیبه خداوردی و رضا سمیع‌فر نقش‌خوانی این جلسه نمایشنامه‌خوانی را بر عهده دارند.


جلسه نمایشنامه‌خوانی خدای کشتار از 25 تا 28 مردادماه هر شب ساعت 20 در سالن مستطیل واقع در خیابان شریعتی، قلهک، خیابان یزدانیان شماره ۱۵، دفتر مرکزی شماره ۲ برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4072/4031/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته