دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1397 - 11:42

اصلاحیه دوم دفترچه انتخاب رشته کنکور منتشر شد

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای‌، اصلاحیه دوم دفترچه کنکور سراسری سال 97 را منتشر کرد.
کد خبر : 303296

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای، اصلاحیه دوم انتخاب رشته کنکور سراسری 97 را منتشر کرد.


داوطلبان برای تکمیل و درج کد رشته‌محل‌های انتخابی در فرم انتخاب رشته، می‌توانند تا پایان روز دوشنبه 22 مرداد اقدام کنند. مهلت مذکور به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از این تاریخ ارسال شود، ترتیب اثر داده نمی‌شود.


ضمناً داوطلبانی که قبلاً فرم انتخاب رشته خود را تکمیل و رسید انتخاب رشته 15 رقمی دریافت کرده‌اند نیز، در صورت تمایل و با توجه به مندرجات این اطلاعیه، می‌توانند نسبت به اصلاح و ویرایش اولویت‌های انتخابی خود تا تاریخ 22 مرداد اقدام کنند.


همچنین داوطلبانی که با توجه به اطلاعیه 11 مرداد، متقاضی ثبت‌نام و انتخاب رشته برای پذیرش در رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی هستند باید با مراجعه به توضیحات و مندرجات این اطلاعیه، درباره رشته‌های جدید و یا اصلاحات رشته‌هایی که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، از وضعیت این رشته‌ها آگاهی کسب کنند و تا تاریخ 24 مرداد نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.


داوطلبان می‌توانند اصلاحیه اول را از اینجا و اصلاحیه دوم را در این لینک مشاهده کنند.


انتهای پیام/4040/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته