دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1397 - 11:25
کارشناس فوتبال در گفتگو با آنا:

استقلال مدعی اصلی قهرمانی است/ جای تیام پر نمی‌شود

پیشکسوت تیم استقلال تهران گفت: استقلال مدعی اصلی قهرمانی است و با بازیکنانی که دارد، امیدوارم این اتفاق رخ دهد.
کد خبر : 303285

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی آنا با اشاره به بازی هفته گذشته استقلال و تراکتورسازی از هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: استقلال با توجه به از دست دادن ملی‌پوشانش از جمله مجید حسینی، امید ابراهیمی و بازیکنان باکیفیتی چون تیام، در بازی با تراکتورسازی جای خالی این بازیکنان را حس نکرد.


وی در پاسخ به این سؤال که آیا مرتضی تبریزی می‌تواند جای تیام را در استقلال پر کند، افزود: هیچ بازیکنی نمی‌تواند جای تیام را پر کند، اما تبریزی در بازی اول برای استقلال توانست توانایی‌هایش را نشان دهد.


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه شفر با تبحر خاصی توانست بازیکنان استقلال را در فرم خوب نگه دارد، عنوان کرد: از زمانی که شفر به استقلال آمده، این تیم توانسته به فرم مناسب برسد.


طباطبایی در خصوص پرسینگ استقلال در بازی با ذوب‌آهن و اینکه استقلال با حضور بازیکنانی چون روح‌الله باقری توانست بر حریف خود غلبه کند، مطرح کرد: بازی‌های خوب استقلال، چند سال است که ادامه دارد و تنها مربوط به دیروز و امروز نیست، بازیکنان به خوبی توانستند تفکرات شفر را در این بازی اجرا کنند.


وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال پتانسیل قهرمانی در لیگ را دارد یا خیر؟ یادآور شد: قطعاً همینطور است، استقلال مدعی اصلی قهرمانی است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در پایان در خصوص اینکه آیا طلبی از استقلال دارد یا خیر؟ متذکر شد: طلبی داشتم اما آن را بخشیدم و دیگر طلبی از این باشگاه ندارم.


انتهای پیام/4051/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته